Noen fra Fredrikstad/Sarpsborg med termin i august 2013

Babylover

Blir kjent med forumet
Jeg vil gjerne komme i kontakt med gladgravide i Fredrikstad område derfor opprettet jeg denne tråden :D

Jeg er en glad gravid på 25 og er 5 uker på vei, dette er en spennende tid :)

Så feel free til å legge igjen kommentarer og ta kontakt. Blir bae hyggelig å bli kjent med gravide i Fredrikstad området :D
 
Formen er ikke på topp,kvalmen har kommet og blir kvalm av alt..ellers er jeg trøtt og har null energi !!! du da ?
 
Uff da:) jeg er i god form utenom en kjedelig influensa som ikke gir slipp... Er ikke noe kvalm, men veldig dårlig matlyst og metal smak i munnen. Til min store overraskelse har jeg sluttet å drikke kaffe helt, jeg er fra før en stor kaffe drikker men bor får jeg rett og slett ikke lyst på det.

Jeg har begynt å kjenne at det stiker og skjer ting i magen. Hadde litt ubehagelig stikk i høyre eggestokk igår og ble fort engestlig,men det er bedre idag. Kjente litt aktivitet rundt navlen også.

Det er jo fort gjort å bli små redd og bekymmert... Har du hatt lignende smerter i magen?
 
Har forresten også små smerter i magen innimellom, men prøver å ikke bekymre meg.. Velger å tro at det er luften i magen som gjør det... Men er mye mer bekymret for at ting skal gå galt denne gang, enn jeg var forrige gang jeg var gravid... Får håpe det går bra
 
Har forresten også små smerter i magen innimellom, men prøver å ikke bekymre meg.. Velger å tro at det er luften i magen som gjør det... Men er mye mer bekymret for at ting skal gå galt denne gang, enn jeg var forrige gang jeg var gravid... Får håpe det går bra


Ja, jeg snakket med legen om det kg det var vist veldig vanlig, jeg blir også fort bekymret. og litt irritert da alle rundt meg ( nærmeste familie og venner) masser om at jeg må ta det med ro:/
 
Hei jenter! godt nytt år! Håper at dere er i god form. Tenkte å bare gi lyd fra meg, kanskje vi kan planlegge en liten treff i februar?

Hva syns dere?
 
Hei! Jeg er 24 og bor i sarpsborg. Har en datter på 6 år og venter en gutt i September <3 Vil gjerne bli kjent : )
 
Jeg er snart 27 og har ei datter på 2,5 år. Er fra fr men bor nå i Halden :) vil oxo bli kjent med flere :)
 
Back
Topp