Noen fra Drammens området?

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Noen fra Drammens området her? :) Er førstegangs og syns det er koselig å bli litt kjent med andre gravide i nærheten :)

Venter en liten prins i mai<3

Vi har nettopp flyttet til Røyken kommune. Jeg sogner egentlig til Drammen sykehus, men har valgt Bærum, grunnet god fødselsopplevelse forige gang:-) Venter en liten jente til, 8 mai!:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Aaah, så morro :) Masse lykke te :D

Takk:-) Er Røyken langt unna deg?:-)

Nei røyken er vel ca 20 minutter kjøretur fra Drammen :)

Hadde vært hyggelig å blitt kjent med noen i området! Jeg er jo "ny" her:-p

Bare å si ifra det ;) Jeg syns det er kjempe koselig å bli kjent med nye folk :) Hvor er du fra? :)

Bare å si ifra det ;) Jeg syns det er kjempe koselig å bli kjent med nye folk :) Hvor er du fra? :)

Jeg er fra Bærum!:-) Så ikke så veldig langt vi har flyttet:-p fyller 27 i august og venter nummer 2! Hva med deg?:-)

Ahaa :) Så koselig :) Jeg er 25 og venter den 1 :)

Så gøy!!:-) Da er det bare 1 år som skiller:-) Jeg vil gjerne treffes:-) hvis det er flere fra området, så bare skrik ut..?:-)

Ja det var veldig jevnt :D Artig det :) Hvor gammel er ditt første barn da? :) Ja jeg også :) Ja håper det er flere som er intr også, for hadde jo vært veldig hyggelig :D

Storesøster er litt over 2 år:-) Helt perfekt aldersforskjell<3 Hihi:-) Hadde vært veldig gøy om flere vil være med på treff. Vi kan jo vente å se om noen flere skriver, hvis ikke kan jo vi gjerne treffes uansett!?:-)

Ja det er jo perfekt :) Har selv tenkt at når lillemann er rundt 2 år, så skal vi prøve å få neste :) Ja får bare se om det er flere som er intr, hvis ikke så er jeg klar jeg ;) Kan jo evt adde på face også hvis du vil? :)

Ja, jeg har liksom ikke tatt del i face.. Hvordan gjør man det?

Heheh, okay :) Men da kan vi jo bare holde kontakten her inne? :) Du skal få slippe å fikse facebook for dette, heheh ;)

Hehe;-) Oki;-)

;) Jeg er nesten like aktiv her inne jeg som jeg er på face hvertfall :p

Ja, da får vi bare vente å se om flere vil være med:-) Vi snakkes jo sikkert snart;-)

Yupp :) Ja det gjør vi helt sikkert ;)

Back
Topp