Noen fra Drammen

AnnemorS

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
Hei. Jeg bor i Drammen, er førstegangsfødende og sogner til Fjell helsestasjon. Jeg lurer på om det er noen andre fra Drammen her, gjerne førstegangsfødende. Jeg har ingen av mine nærmeste venninner med barn så hadde vært fint å bli kjent med noen som er i samme fase av livet som meg.

Jeg er fra Drammen og bor på Fjell, men er andregangs da :)

Jaja da har du litt mer erfaring da[emoji6] Når har du termin?

Hun jeg har fra før er 6 år og 5 mnd, så føler meg litt rusten haha [emoji23] Har termin 5.oktober så er 29+6 i dag. Du da?

Hun jeg har fra før er 6 år og 5 mnd, så føler meg litt rusten haha [emoji23] Har termin 5.oktober så er 29+6 i dag. Du da?

Hehe ja da er kanskje litt av spedbarnstiden gått i glemmeboken, men dukker nok raskt opp igjen[emoji6]

Jeg har termin 3. Oktober så det er jo veldig tett.

Var du på fjell helsestasjon sist også? Jeg er litt redd for å komme i en barselgruppe som ikke fungerer så godt da jeg vet at mange utenlandske(som vi har på fjell) velger å ikke delta og dermed en lite funksjonell gruppe.

Ja, var på Fjell sist også, men falt ut av barselgruppa pga langvarig depresjon. Vi møttes bare på helsestasjonen med helsesøster husker jeg, var ikke på noen trilleturer utenom og slikt. Får se hvordan det blir denne gangen :)

Red. av moderator

Last edited by a moderator:
Åja, da skal jeg prøve å finne den. Takk.

Men da er det jo stor sjans for at vi kommer i samme gruppe da, men så tett termindato. Selv om vi kan ende opp med barn med 1 mnd mellom[emoji12]

Skal vel mye til om vi ikke havner i samme ja :D

Da er vi to, bor ikke i Drammen da.. men[emoji13]

Skal vel mye til om vi ikke havner i samme ja :D

Ja vil tro det. Men vet du om den var fungerende bortsett fra at du falt ut? Vil liksom gjerne ha noen å møte og trille tur med og sånn siden jeg ikke har noen nære venninner med barn.

Hei, jeg er fra Drammen og er førstegangs. Termin i Desember da og bruker helsestasjonen på Marienlyst.

Men blir gjerne kjent [emoji5]️ Jeg er litt sent ute med familie så de fleste av mine venner er ferdige.

Ja vil tro det. Men vet du om den var fungerende bortsett fra at du falt ut? Vil liksom gjerne ha noen å møte og trille tur med og sånn siden jeg ikke har noen nære venninner med barn.
Vet ikke helt hva du legger i fungerende, som sagt møttes vi kun på helsestasjonen. Hvordan de gjorde det etter jeg ble borte vet jeg ikke. Men møtes gjerne jeg, det kan jeg si allerede :D hehe.

Vet ikke helt hva du legger i fungerende, som sagt møttes vi kun på helsestasjonen. Hvordan de gjorde det etter jeg ble borte vet jeg ikke. Men møtes gjerne jeg, det kan jeg si allerede :D hehe.

Skjønner. Jeg håper jo på å komme i en gruppe som møtes utenom det på helsestasjonen. Sånn for at man faktisk har noen å være med i hverdagen liksom som er i samme situasjon, og fordi det er jo ikke akkurat så mange andre hjemme på dagtid uansett[emoji12]

Jeg er fra Drammen. Termin 3.oktober med andremann. Barselgruppa på helsestasjonen på Marienlyst fungerte ikke utenom sist. Men jeg møtte mange fine jenter her på bv som jeg han masse med. Noen av oss møtes fortsatt:)

Jeg prøvde å få til et møte her før sommeren, det var mange som sa de ville, men vi endte opp med å bli 3stk som møttes. Vi hadde det veldig koselig, altså, men håper jo på flere når 10-15stk sier de er interessert :)

Jeg er fra Drammen. Termin 3.oktober med andremann. Barselgruppa på helsestasjonen på Marienlyst fungerte ikke utenom sist. Men jeg møtte mange fine jenter her på bv som jeg han masse med. Noen av oss møtes fortsatt:)

Jeg prøvde å få til et møte her før sommeren, det var mange som sa de ville, men vi endte opp med å bli 3stk som møttes. Vi hadde det veldig koselig, altså, men håper jo på flere når 10-15stk sier de er interessert :)

Jeg var ikke medlem her på det tidspunktet, men jeg møtes gjerne[emoji4]

Jeg er hjemme på dagtid uansett, jobber for det meste hjemmefra når jeg jobber. Så møtes gjerne både før og etter fødsel om du har lyst til det. Alltid koselig med nye bekjentskaper [emoji3] Ingen rundt meg som er i min situasjon heller.

Back
Topp