Noen fra Drammen?

Bruker58ma

Andre møte med forumet
Hei! Er en jente på snart 30 år (skrekk og gru), har en gutt på 2 år og 4 mnd og venter en til med foreløbig termin 31.08 :-) Lyst til å bli kjent med andre fra Drammen som kanskje venter barn i 2013 :-)

Blir 27 nå i sommer :) samboer og har en sønn på 6år fra før, og venter gutt nr2 22 august ;)

Fødte førstemann der også ja ;) var greit å føde der, men lillemann ble sendt opp på intensiven pga avføring i fostervann som han hadde svelget. Og jeg ble liggende i flere timer etterpå før jeg fikk dusjet og kommet meg opp til lillegutten. Ba flere ganger om å få komme opp og ble lovet gang på gang at de skulle komme og hjelpe meg snart! Så det er en ting som var negativt. Barsel var veldig trivelig ;) har ingen problemer med å skulle føde der igjen ;)

Fødte førstemann der også ja ;) var greit å føde der, men lillemann ble sendt opp på intensiven pga avføring i fostervann som han hadde svelget. Og jeg ble liggende i flere timer etterpå før jeg fikk dusjet og kommet meg opp til lillegutten. Ba flere ganger om å få komme opp og ble lovet gang på gang at de skulle komme og hjelpe meg snart! Så det er en ting som var negativt. Barsel var veldig trivelig ;) har ingen problemer med å skulle føde der igjen ;)

Så bra å høre at det er okei å føde der.. jeg fødte på bærum sist og det var ikke en hyggelig opplevelse så gruer meg litt...
Men du er en av flere som er fornøyd så da må det jo være bra :-)

Kjipt å ha en dårlig opplevelse med fødselen.. men tror ikke du trenger å grue deg til å føde Drammen :) hva var det som gjorde fødselen i Bærum til lite hyggelig da?

Var ikje selv fødselen som var verst, var vel barsel tiden! Fikk ikke til å amme og sleit VELDIG med å få i han mat, ig fikk beskjed om at dette måtte jeg bare få til og fikse selv! Gutten skrek natt og dag og den 3 dagen var han så underernært ag vi måtte bli der i 3 dager ekstra! Gudskjelov så skjønte de da at de måtte gi han mme og det var det beste som skjedde for oss begge og mine pupper som det rant blod av..

Men har sagt i fra til jordmor som jobber på sykehuset og hun lovet meg at sånn ble det ikke der :-)

Huff, det hørtes absolutt ikke ålreit ut.. de er ganske opptatt av at amming skal vere ålreit for mor i drammen :) bare vær forberedt på at de plutslig kan ta tak i puppen for at bebi skal få ordentlig tak:p det gjorde de på meg :p brydde meg ikke jeg da... hehe

Huff, det hørtes absolutt ikke ålreit ut.. de er ganske opptatt av at amming skal vere ålreit for mor i drammen :) bare vær forberedt på at de plutslig kan ta tak i puppen for at bebi skal få ordentlig tak:p det gjorde de på meg :p brydde meg ikke jeg da... hehe

Ha ta heller tak i puppen og hjelp meg enn å ikke hjelpe meg :-) men satser på en bedre barsel tid denne gangen og går det ikke å amme så er flaske barn like fine for det :-)

Hei jenter! Jeg venter en jente og har termin 18. juli ;) Jeg fyller 26 år nå i mai og vil gjerne ha kontakt med fler fra Drammen. Jeg bor på Øren. Legg meg gjerne til på facebook. Ida Gulliksen

bor i sande ;) men er fra mjøndalen.. og jobber i drammen :) er 25 og venter nr 2 (har en jente på 3år) :)

Back
Topp