Noen fra drammen området ?

villter

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Er det noen som bor i nærheten av Drammen som er hjemme på dagtid og vil treffes på en kaffe?
 
Bor utenfor Drammen, men ikke så langt :) er stort sett ikke hjemme på dagtid men :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Spikkestad, nå spør jeg dumt. Men hvor blir det? Jeg er så lite kjent her. Tilflytting
 
Har noen gravide damer med termin nov til og med Jan som møtes av og til. Vi skal starte å møtes nå på formiddagen i Drammen. Hvis noen er interessert så kan dere sende meg en PM. Skal møtes nå til tirsdag allerede.
 
Har noen gravide damer med termin nov til og med Jan som møtes av og til. Vi skal starte å møtes nå på formiddagen i Drammen. Hvis noen er interessert så kan dere sende meg en PM. Skal møtes nå til tirsdag allerede.
Kan gjerne hvie meg med. Men nå til tirsdag passer det ikke. Da sjefen mi. Booket seg på dagen min i siste liten.
 
Har noen gravide damer med termin nov til og med Jan som møtes av og til. Vi skal starte å møtes nå på formiddagen i Drammen. Hvis noen er interessert så kan dere sende meg en PM. Skal møtes nå til tirsdag allerede.

Jeg blir gjerne med :)
 
Back
Topp