Noen fra Drammen her?

Siljemor_82

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Vi har prøvd å få til et treff på trefforumet, men har ikke vært særlig respons. Så lurer på om det er andre her inne fra Drammen med barn?

Yes [:)]

Jepp...[:)]

Noen som vil møtes i Drammen en dag snart da? Har lyst til å bli kjent med noen andre med småbarn i området her[:)]

ORIGINAL: Ida_83

Yes [:)]

ORIGINAL: svimsen

det kan vi godt, er med vi i alle fall[:)]

jeg og...[:)]

Mm..eller lizzies..[:)]

bodde der før.
nå bor jeg i hokksund.

så er med vi[:)]

To gode tips det. Men er det greit å komme til med barenvogn begge steder? Eller er det masse trapper og sånn?

bodde der før.
nå bor jeg i hokksund.

så er med vi[:)]

bor du i hokksund?????????
hvor i hokksund om du ikke vil si det her så send meg pm da...
jeg bor i hokksund å klarer det dere å dandere det rundt nattevaktene mine så jeg er litt menneske så blir jeg gjerne med.....[:D][:D][:D]

hvis dere skulle vurdere utenfor drammen er det veldig mange svangerskapsgrupper som møtes på vest for elven i hokksund for der er det egentlig veldig god plass til barn... men jeg er med i drammen å jeg altså....

ORIGINAL: SanderogSabinemamsen

hvis dere skulle vurdere utenfor drammen er det veldig mange svangerskapsgrupper som møtes på vest for elven i hokksund for der er det egentlig veldig god plass til barn... men jeg er med i drammen å jeg altså....

Kunne gjerne gjort det visst jeg hadde hatt bil,men det har jeg dessverre ikke[&o]

har ikke bil jeg heller men jeg kommer gjerne til drammen jeg altså.... ingen problem har bare merka meg at det er veldig ofte barseltreff å sånn der... sånn at dere har et valg til om noen er interessert..
men som sagt kan like godt dra til drammen jeg altså jeg kommer jeg om det ikke krasjer med nettene  mine for da er jeg noe redusert dagen etter...... [:D][:D]

Blir gjerne med jeg... om jeg tørr[:D]
men har bare fri onsdager jeg da.. og helger som regel...[8|]

hadde vært koslig det bor i sane i vestfold. så er jo ikke så langt til drammen netopp flytet hit så hadde vært koslig å bli kjent med noen her i nærheten.

ORIGINAL: MiraMor:)

Blir gjerne med jeg... om jeg tørr[:D]
men har bare fri onsdager jeg da.. og helger som regel...[8|]

Miramor da..[:)] Vi turde å dra til oslo sammen vi så dette er jo ingenting...[:D]

Back
Topp