Noen fra Drammen her?

Thers

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Mailykke 2018
Eller som er kjent?

Tenkte å ta med samboeren ut å spise på en god restaurant! Han er så snill og god med meg om dagen, og jeg er litt hormonell gravid, og han håndterer dette meget godt!
Så hvilke steder kan dere anbefale? Og ca prisklasse restauranten er i? :)

Fellini har kjempegod mat. De har også en avdeling på Strømsø som er mørkere og mer intim. Den på Bragernes er mer luftig, store vinduer med utsyn over torget.

Elsker pastaen det, men kjøttrettene tror jeg er best i byen. Mye bedre kvalitet enn både BigHorn og Sofus iallefall. Fløtepotene har godt med hvitløk skikkelig gode! Og freshe grønnsaker som har beholdt spensten.

Ellers har du den femte smak- har aldri vært der. Lansert som noe litt mer fancy. Anchas Bodegaen er og bra, men mye mat som kanskje ikke er så gravid vennlig (spansk tapas ish)

Er dere glad i burgere er Glass bra :) Annas kjøkken på park er bra, men er rundt doble prisen av Fellini. Delight sushi har en del thairetter, men har bare spist sushien der. Litt forstyrrende med takeway køen rett ved bordene så ikke så veldig trivelig egentlig.
Strømsø siden har jeg liten kontroll på.

Koselig med litt tid ute på restaurant, håper dere finner en plass dere liker :)

Fan av Jonas B jeg, syntes det er så koselig der. Og enkel og greit mat, hvis du ikke skal ha noe veldig fancy:-)

Picasso syns jeg er koselig, men det er kanskje mer lunsj. Utrolig god thaimat på Yayas! Veldig stemningsfull restaurant :) Med regntid! http://yayas.no/

Felini har utrolig god mat!

Back
Topp