Noen fra Drammen her?

Bruker65rr

Flørter med forumet
Jeg har termin i juni. Er 11 uker på vei, 22 år gammel og bor i Drammen. :anyone

Hehe, nei her venter jeg nr 3 xsmile9 Jeg er 9 uker og noen dager. Termin 21 juni. Men ungen blir tatt 2 uker før siden jeg må ta keisersnitt.

Vi kan prøve å få til et forumtreff? Men må vel ha med fler? Tror det er ei til her inne fra Drammen.

Jeg er IKKE fra Drammen nei, men jeg skal ta på min kappe at jeg har flyttet hit ;)

Hehe.. Jeg er ikke fra Drammen jeg heller. Flytta fra Oslo til Drammen i oktober.. :)

Jeg flyttet fra Oslo til Drammen i august! ;) Kommer egentlig fra Vestfold, men har bodd i Oslo noen år. Jobber fortsatt i Oslo, og kommer nok til å gjøre det helt til jeg evt blir lei yrket mitt! ;)

Mannen er fra Drammen, og så er jo Drammen midt imellom Oslo og der jeg kommer fra, så det var jo VELDIG praktisk! Jeg ble overbevist etter det flotte ansiktsløftet byen har fått de siste årene! Før hadde jeg nok ikke vurdert det :)

Jeg flyttet fra Oslo til Drammen i august! ;) Kommer egentlig fra Vestfold, men har bodd i Oslo noen år. Jobber fortsatt i Oslo, og kommer nok til å gjøre det helt til jeg evt blir lei yrket mitt! ;)

Mannen er fra Drammen, og så er jo Drammen midt imellom Oslo og der jeg kommer fra, så det var jo VELDIG praktisk! Jeg ble overbevist etter det flotte ansiktsløftet byen har fått de siste årene! Før hadde jeg nok ikke vurdert det :)

Samboeren min er også fra Drammen. Jeg fikk han til å flytte til Oslo, men så endte det med at vi kjøpte leilighet i Drammen etterhvert :) Jeg pendler jeg også. Kan hende jeg ser etter jobb her med tida, men trives godt i jobben i hovedstaden:)

Men alle Drammenserne / Eiker, kan kanskje presentere seg litt? :) Det hadde vært gøy!

Jeg er 28 år, Gift, og kjøpte enebolig i Drammen i år, da mannen kommer herfra, og det er nærmere der jeg opprinnelig kommer fra. Jobber frilans som klipper i Oslo, og har en stor bamse av en hund på 42kg! :)

Her er jeg rukket å bli 30 (herregud :eek: ), gift og har som nevnt før i tråden to barn på 2 og 3 år. Bor i Nedre Eiker på den riktige siden. Mjøndalsia med andre ord xsmile9
Er ei skikkelig skravlehøne når jeg trives og er gjerne med på treff ;)

Jeg er 25 år og bor i Øvre Eiker med samboer'n. Opprinnelig fra et annet sted på Østlandet, men har bodd i Drammensområdet de siste fem årene. Venter vårt første barn med termin 23. juni.

Back
Topp