Noen fra Colombia her? Trenger tips til gave til min colombianske kjæreste

MammaLykke90

Forelsket i forumet
Oktoberskattene 2015
Sommerfuglene 2017
Hei,

kjæresten min er adoptert fra Colombia, i bursdagsgave i år har jeg lyst til å bestille noe via nettet som er fra Colombia. Sett litt på eBay osv.

noen fra colombia her som kan tipse meg om passende gave?
 
Colombia har jo så mangt å by på, spørs hva han liker. Feks. er det en colombiansk blomsterhandler / cafe på Briskeby i Oslo der du kan kjøpe colombianske blomster (rosene er fantastisk nydelige) og colombiansk kaffe.

Mye bra musikk fra Colombia; Grupo Niche, Guayacan, Carlos Vives, Juanes, Maluma, Herencia de Timbiqui, Shakira, Silvestre Dangond, Jorge Celedon, El Binomino de ORO de America, Ivan Villazon med mer.

Colombianere er jo generelt veldig glad i landet sitt, og et Colombiansk flagg eller en fotball-skjorte kan kanskje falle i smak?

Eller hva med alkohol fra Colombia? For eksempel rom eller aguardiente?

Eller kanskje du vil prøve deg på å lage colombianske empanadas med aji? Kjempegodt :) Du finner gode oppskrifter på colombiansk mat på Sweet y salado (både på engelsk og på spansk).

Lykke til :)
 
Jeg ville absolutt overrasket han med et skikkelig colombiansk måltid !
 
Og laget en kurv med mat/drikke fra Columbia.
 
Cumbia, dans cumbia med han. Det er om han setter slik pris på sine røtter på den måten.
 
Hei,

kjæresten min er adoptert fra Colombia, i bursdagsgave i år har jeg lyst til å bestille noe via nettet som er fra Colombia. Sett litt på eBay osv.

noen fra colombia her som kan tipse meg om passende gave?

Har du gitt han noe?
 
Back
Topp