Noen fra Buskerud her inne?

De estimerte vekten hans til 3600gr på tirsdag. Siden jeg er lav så ville de ikke vente til termin 8 januar grunnet fare for komplikasjoner.
Men jeg håper at det starter av seg selv før den tid. Har masse mensmurringer i magen og korsryggen så krysser fingre :)
 
De estimerte vekten hans til 3600gr på tirsdag. Siden jeg er lav så ville de ikke vente til termin 8 januar grunnet fare for komplikasjoner.
Men jeg håper at det starter av seg selv før den tid. Har masse mensmurringer i magen og korsryggen så krysser fingre :)
Jeg er i samme situasjon faktisk.. var estimert til 4400 (!) Så de snakket om å sette igang 2-3 uker før men ny måling estimeterer bare til 3800 så nå blir det ikke igangsettelse før termin eventuelt. Masse lykke til! :D
 
Skal vi prøve å møtes i løpet av februar? Synes foreløpig det er bittelitt skummelt å forlate huset på egenhånd men tror jeg har godt av å bygge litt mestringsfølelse [emoji14]
 
Hei jenter! Jeg fødte 28 januar og kom hjem fra sykehuset i dag. Det hadde vært veldig koselig å truffet dere i februar. Jeg synes også det er rart å skulle forlate våres trygge hjem, spesielt med tanke på ammingen, men en må jo komme seg ut før eller siden. :p ;)
 
Vil gjerne møtes! Vi reiser nordover og er borte 10-26 februar men jeg er med etter det :)
 
Hei jenter! Jeg fødte 28 januar og kom hjem fra sykehuset i dag. Det hadde vært veldig koselig å truffet dere i februar. Jeg synes også det er rart å skulle forlate våres trygge hjem, spesielt med tanke på ammingen, men en må jo komme seg ut før eller siden. [emoji14] ;)
Vi kan si i slutten av februar da. Du er jo helt fersk! Jeg har brukt to uker på å få hode på plass og har i tillegg slitt med såre (ikke at det er et tilstrekkelig ord) brustvorter som gjorde ammingen vanskelig i starten. Jeg hadde aldri forlatt huset mens det pågikk.. Kan hende du trenger litt tid.. ;) [emoji173]
 
Vi kan ta sikte på mandag 27. eller tirsdag 28. Februar?

Kan vi si på dagtid ca rundt kl.13/14? Og et sted der det er plass til vogn så vi slipper å parkere utenfor? Som f.eks jordbærpikene på gulskogen?
 
Back
Topp