NOEN FRA BERGEN...??

**GulleDulle**

Gift med forumet
som kan fortelle meg hvor NAV /LARS HILLES GATE er henne???

Kommune huset?[:-]

Det er jo kontorer i mange bydeler, men vet at det ligger i sentrum rett ved Nettys, den undertøysbutikken i Olav Kyrres gate.

Den skal være i lars hilles gate....
men hvor er det henne da???

okei.. legevakten vet jeg hvor er....
over veien der m bystasjonen,sant??

hvor går jeg der fra da?

Vet ikke akkurat hvilket bygg det er. Er det samme bygget som fylkeskommunen kanskje?Ville bare gått over veien og leitet etter rett nr. Finner du legevakten finner du nok lars hilles gate.

Det er den gata der Fretex ligger, og så skal du videre litt opp mot legevakten, opp mot svingen der du har BI på ene siden og Oliven Mat på andre siden, så skal du fortsette enda litt til, forbi hmmm tror det er Sonans eller noe annet privatgymnas, eller, ene delen av skolen da, midt imellom skolens to deler er det en dør, og der går du inn. Det vises ikke så godt, tror skiltet til Blindeforbundet er større hehe. Du skal vel opp i fjerde, på det som tidligere het NAV Intro.

oii.. vet i grunn ikke hvort halvparten av alt du nevnte nå er da....hihi*
men får se etter skiltet te blindeforbudet jeg da...*hehe*[8D]
er på NAVN INTRO jeg skal..

ORIGINAL: **GulleDulle**

oii.. vet i grunn ikke hvort halvparten av alt du nevnte nå er da....hihi*
men får se etter skiltet te blindeforbudet jeg da...*hehe*[8D]
er på NAVN INTRO jeg skal..

Jeg klarer liksom ikke forklare hehe. Men du har Fretex på venstre side av veien, du skal gå på høyre. Forbi BI og Sonans (tror jeg det er hehe), og så en unseelig dør der som bare plutselig dukker opp, skal du inn.

Er det inntak på kurs nå?

Jeg har jobbet der hehe.

Back
Topp