Noen fra Bergen?

Jeg er (åpenbart) fra Bergen. Jeg vet ikke hva som regnes som ung, men jeg føler meg ikke så veldig gammel ennå :p

Jeg er (åpenbart) fra Bergen. Jeg vet ikke hva som regnes som ung, men jeg føler meg ikke så veldig gammel ennå :p
Hehe, kanskje det var noen på min alder, derfor skrev jeg ung.. Jeg er snart 22!! Vet heller ikke hvorfor jeg skrev mødre! :D Men uansett!! Fikk litt lyst å prøve å samle noen bergensere og lage en gruppe på Facebook! Men jeg er overhode ikke noe flink til sånt!! Vil du hjelpe ? :)Hehe

Det finnes en gruppe allerede :)
Hvis du sender meg navnet ditt på pm, kan jeg legge deg til som venn, og så til gruppen, siden man må være venn med noen som er medlem for å blir lagt til.

Er fra Bergen, men bor dessverre ikke der lenger... Savn

Gutt 11
Baby sep.14

Jeg vil være med i fb gruppe. (Ikke Bergensgruppen siden jeg har flyttet, men den andre) Var med før, men var så utrolig mye abortprat der og ble så stresset pga det, så jeg meldte meg ut med tanke på å melde meg inn senere, men har visst slettet hun som la meg til, eller hun har slettet meg. Klarer ikke sende deg en pm Tina1, vet ikke hvordan.

Gutt 11
Baby sep.14

Hei! Vil dere anbefale facebook siden for septembermødre i Bergen? Er det aktivitet på den?
:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jepp, er fra Bergen , men bor i Nittedal

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp