L Leelaah Andre møte med forumet 5 Aug 2013 #1 Heisann! Jeg bor i Bergen og har termin 6. April (tror jeg). Har lyst til å bli kjent med andre i området som har termin omtrent da noen her?
Heisann! Jeg bor i Bergen og har termin 6. April (tror jeg). Har lyst til å bli kjent med andre i området som har termin omtrent da noen her?
F FrkC Andre møte med forumet 6 Aug 2013 #3 Ja! Eller, ja, jeg vet ikke 100 % sikkert om jeg er gravid enda da, men i såfall termin 21. april. Har en fra før også, født april 2012.
Ja! Eller, ja, jeg vet ikke 100 % sikkert om jeg er gravid enda da, men i såfall termin 21. april. Har en fra før også, født april 2012.
MammaMilla2 gleder oss veldig til nr 2 <3 *MIA* 6 Aug 2013 #4 Jeg er fra bergen har en datter fra nov. 2009 og tror terminen ligger rundt 6 april hvis jeg har regnet riktig hvor i bergen er du fra?
Jeg er fra bergen har en datter fra nov. 2009 og tror terminen ligger rundt 6 april hvis jeg har regnet riktig hvor i bergen er du fra?
MammaMilla2 gleder oss veldig til nr 2 <3 *MIA* 6 Aug 2013 #7 Det hadde vært kjekt om vi fikk laget en gruppe
B BokTyven Gammel bruker i ny forkledning! =) *MIA* VIP 6 Aug 2013 #8 Det må vi gjøre etterhvert ja! Kanskje vente til termingruppen er fylt opp?