Noen fra Bergen?

Skal du gifte deg? Så stas, gratulerer:) Kan jeg spørre når den store dagen er? Kan se for meg det er mye planlegging!

Spennende med ultralyd, vi har nå vært på den ordinære! Vi venter en liten gutt, en aktiv gutt:) Det er stas!!

Vi har reist litt i Norges land hittil, men reiser til Spania om 1,5 uke ca:) Gleder meg. Du da?
Vi giftet oss 2. Juli så planlegging var godt igang fra før. Men så mye stress med siste rest. Heldigvis over nå, hehe :) Gratulerer med gutt da, jeg får vite kjønn 8/8 nå, håper på gutt jeg også! Vet ikke hvorfor, men tenker det blir lettere da med førstemann ut ;) Spania blir vel deilig. Vi skal på en "harrytur" til Sverige i morgen nå. Så blir det 3 uker i Spania i september. Gleder meg allerede! :)
 
hei jenter!

Hvordan går det? Har dere ferie? Har dere det fint?:)

Jeg er nett kommet hjem fra en herlig i ferie i Spania, men blir litt kånemor, så passer på alt mellom himmel og jord. Redd for å spise & drikke ditt og datt, men bedre å være føre var i mine øyne. Vi har kost oss masse:) Men er enig i ordtaket; borte bra, men hjemme best:) Fikk shoppet masse til lillegutt, sååå gøy! De har så mye fine babyklær i utlandet! Hurra!

Vi giftet oss 2. Juli så planlegging var godt igang fra før. Men så mye stress med siste rest. Heldigvis over nå, hehe :) Gratulerer med gutt da, jeg får vite kjønn 8/8 nå, håper på gutt jeg også! Vet ikke hvorfor, men tenker det blir lettere da med førstemann ut ;) Spania blir vel deilig. Vi skal på en "harrytur" til Sverige i morgen nå. Så blir det 3 uker i Spania i september. Gleder meg allerede! :)


Gratulerer med vel overstått bryllup:) Håper det var alt du drømte om:)

Så spennende 8/8 - du må gi en lyd om hva det blir!:)


Harrytur er kjempeartig, hatt det fint?
 
Spania hørtes ikke feil ut!!

Vi har bestilt oss tur til Nice i slutten av august! Er da i uke 26 tror jeg, så krysser fingrene for at formen er fin!
Litt synd å ikke kunne drikke vin når man først er i Frankrike, men gleder meg ellers til å kjøpe bittesmå designerklær og annet dill til småen! Ser frem til sightseeing og båtturer og full avslapping på vår "Babymoon"! ;)

Noen som har vært der før?

Ellers har det vært fint her hjemme i det siste! Egentlig for varmt for meg.. Har måttet dusje 2-3 ganger for dagen fordi jeg har blitt altfor overopphetet.. Litt godt med litt regn, men fremdeles veldig varmt.. Synd det gikk fra sommer til høst på en dag!

Andre som skal reise Til utlandet? Er det ting man bør passe på? :)


Lilleprins - 10.12.13 ❤
 
Spania hørtes ikke feil ut!!

Vi har bestilt oss tur til Nice i slutten av august! Er da i uke 26 tror jeg, så krysser fingrene for at formen er fin!
Litt synd å ikke kunne drikke vin når man først er i Frankrike, men gleder meg ellers til å kjøpe bittesmå designerklær og annet dill til småen! Ser frem til sightseeing og båtturer og full avslapping på vår "Babymoon"! ;)

Noen som har vært der før?

Ellers har det vært fint her hjemme i det siste! Egentlig for varmt for meg.. Har måttet dusje 2-3 ganger for dagen fordi jeg har blitt altfor overopphetet.. Litt godt med litt regn, men fremdeles veldig varmt.. Synd det gikk fra sommer til høst på en dag!

Andre som skal reise Til utlandet? Er det ting man bør passe på? :)


Lilleprins - 10.12.13 ❤


Nice er fantastisk:) Lenge siden jeg har vært der nå, men det er en flott by, men mange fine småsteder rundt:) Likte "Babymoon";)

Det legen sa til meg var (ramser opp jeg, håper det er greit):
- spise pasteruiserte melkeprodukter (det var jammen ikke en selvfølge i Spania..) (ost, melk, youghurt)
- flaskevann (pusset også tenna i det) - husker ikke om man kan drikke vannet i Frankrike..
- flaske/boks brus (ikke sånn som man tapper)
- unngå isbiter (er som oftest laget av springvann)
- ikke salat ( såfremt man ikke lager det selv, og vet det er ordentlig skylt)
- ikke is fra isbarer (usikker på om det gjelder de som er fabrikkpakket og.. )
-alt kjøtt gjennomstekt
- er du overopphetet er baby og. Pass på i varmen. Drikk masse vann.

Det er de jeg husker nå:)

Ja, det har vært rene syden temperaturer her den siste uken sant? Trodde det skulle lyne og tordne som bare det igår, det var så mørkt ute..
 
Nice er fantastisk:) Lenge siden jeg har vært der nå, men det er en flott by, men mange fine småsteder rundt:) Likte "Babymoon";)

Det legen sa til meg var (ramser opp jeg, håper det er greit):
- spise pasteruiserte melkeprodukter (det var jammen ikke en selvfølge i Spania..) (ost, melk, youghurt)
- flaskevann (pusset også tenna i det) - husker ikke om man kan drikke vannet i Frankrike..
- flaske/boks brus (ikke sånn som man tapper)
- unngå isbiter (er som oftest laget av springvann)
- ikke salat ( såfremt man ikke lager det selv, og vet det er ordentlig skylt)
- ikke is fra isbarer (usikker på om det gjelder de som er fabrikkpakket og.. )
-alt kjøtt gjennomstekt
- er du overopphetet er baby og. Pass på i varmen. Drikk masse vann.

Det er de jeg husker nå:)

Ja, det har vært rene syden temperaturer her den siste uken sant? Trodde det skulle lyne og tordne som bare det igår, det var så mørkt ute..


Tusen takk for gode råd! De er notert! ;D

Uff, ja.. Trives best i overskyet vær og 15-16 grader for tiden jeg egentlig., :) hehe!
Får håpe det ikke er altfor varmt i Nice! Blir nok avslapping, lurte på å leie bil og ta en dagstur til Milano osv.. Ser frem til det! :D
Hihi, Babymoon er et søtt begrep! anbefaler alle å ta seg en slik! ;)
 
Hei.. En sniker fra oktober her. :) Så dere var så mange bergensere rundt min egen alder her. Jeg har termin 24. Oktober, er førstegangsfødende, bor på Askøy (er fra Trondheim) og har rukket å fylle 33 før jenta kommer. Har bare veninner med store unger - så jeg tenjte det hadde vært kjekt å bli kjent med noen som ikke blir lei babypratet! ;)
 
Hei og velkommen inn til oss PanserMarte:)

Vi blir nok aldri lei babypratet :)

Hvordan går det med dere bergensere??:)
 
Takktakk! :)
Denne "bergenseren" har fmdrt finfint. Jeg vagger rundt og prøver å kose meg under sykemeldingen (uke 34 nå).
Har dere hatt noe treff eller tenkt på det?
 
Hei og velkommen :):)
Det planlegges et treff for høst/vinter mammaer i Bergen mandag 16. September i allefall:)


Lilleprins - 10.12.13 ❤
 
Back
Topp