noen fra bærum??

stineliten

Glad i forumet
hei, er det noen fra bærum her? kjenner ingen rundt her som skal ha baby..
det er ikke så mange med termin i april her som man skulle tro?????

[:D]Jeg bor i bærum! -Lurte litt på om jeg var den eneste herfra som ventet aprilbaby![:D] Bor på Blommenholm jeg, ta kontakt om du vil[:D]

Jeg er fra Bærum. Har termin 23. mars, nesten april det da... Ser mange gravide damer og jenter på storsenteret, men jeg kjenner ingen av dem... Bor på Høvik nå, men har akkurat kjøpt hus i Lommedalen og flytter dit i juni ca.

så gøy st det er fler av oss... jeg bor på kolsås sammen med min kjære og min hund..
gleder meg til å bli bedre kjent med dere[;)]

Hei

Jeg skal flytte til Sandvika i mars - bare en måned før termin!!

Hei. Jeg og samboeren min har akkuratt flyttet til Bærum. Vi bor på Væyenenga.`Kjenner veldig få. Er 26 uker på vei. Skjer det noe da?[:)]

Vøyenenga så klart:)

[:D]Hei,og velkommen til Bærum. Er innflytter jeg også, men har bodd her i snart sju år.[:D]

ORIGINAL: Frøken X

Hei. Jeg og samboeren min har akkuratt flyttet til Bærum. Vi bor på Væyenenga.`Kjenner veldig få. Er 26 uker på vei. Skjer det noe da?[:)]

da bor du rett bortenfor meg du da.. vi bor på kolsås.. er 26+4 jeg da, termin den 14april...

ORIGINAL: JuJo

Hei

Jeg skal flytte til Sandvika i mars - bare en måned før termin!!

så gøy... hvor bor dere nå da??

Hei alle Bærumsmammaer!

Flere fra nettstedet Barn i magen, pleier å møtes annenhver uke på Fellini. Jeg har vært med en gang, men det var veldig koselig. Der er terminene alt fra januar til juni tror jeg... Vi her inne kunne jo også møtes en gang! Jeg bor på Høvik, og har termin 23. mars.

jeg vil gjerne møtes, det er da hyggelig å bli kjent :) Jeg regner med at de fleste skal føde på Bærum sykehus?

[:D]Kunne vært koselig å møtes[:D] Kjenner ingen som skal ha baby, mine venner har jo store barn...

hei micamor. hvor langt er du på vei?

[:D]I dag er jeg 25+2... Termin 22 april eller no`sånn[8|] Fått tre forskjellige...
Og du ? Har du barn fra før eller er dette nr 1?

hei igjen Micamor. Går det an å prate privat her? er ikke helt kjent

[:)]Prøvde å sende deg en pm. men lurer på om du fikk den? Det var akkurat da forumet "knakk sammen".... Lite irriterende!!!!
Klem Susanne.

hadde absolutt vært hyggelig å møtes!!! hadde vært moro å bli litt kjent med andre i nærheten i samme situasjon.. veldig bra forslag kristinb[:)][:)]

Vet ikkehvilke dager og datoer som passer for dere? Jeg kan egentlig de fleste dager jeg... Hadde jo vært hyggelig med et treff i løpet av januar måned. Hva sier dere jenter? Når passer det for dere? De fra BIM skal treffes førstkommende mandag på Fellini, kl. 18.00. Det går an å henge seg på der, eller at vi tar et eget babyverden-treff!

har ikke de store planene fremover jeg, tar det rimelig med ro for tiden.. kjempegøy å møtes!! kan ikke du bare bestemme litt da??[:D] det er alltid kjekt[:D]

Back
Topp