Noen fra Asker her?

Baker hansen vis a vis marias spiskammers er et populært sted for barselstreff, i kjelleren der er det plass til ganske mange barnevogner + at det er stellerom.
Jeg bor også i Bærum forøvrig :)
 
Hvis vi skal møtes kveldstid så er Jeppe på Stabekk også et hyggelig sted. Jeg bor på Bekkestua så er like ved, men vet ikke om det blir for langt unna for dere andre..?

Jeg skal føde på Ullevål, ABC-klinikken :)
 
Baker hansen vis a vis marias spiskammers er et populært sted for barselstreff, i kjelleren der er det plass til ganske mange barnevogner + at det er stellerom.
Jeg bor også i Bærum forøvrig :)


Det hørtes jo lurt ut, sånn hvis man finner tonen og vil treffes også etter de små er kommet ;) Da er det jo godt å ha et sted man er tydelig velkommen på. :)
Også er det jo innmari koselig der da, både vinters og sommer :) I'm in!
 
Vi kan evt møtes på cafe på Sandvika senter første gang, og avtale et bedre sted da til neste gang. Hva tenker dere om det?
 
Greit for meg også. Baker Hansen på Bærums verk hørtes veldig koselig ut, men kanskje greit å møtes på ettermiddags/kveldstid nå mens vi ennå er i jobb :)
 
Hvilken ukedag passer for dere? For meg passer en tirsdag eller torsdag. :)
 
Jeg må nok melde pass hvis vi skal møtes på kvelden. Jeg er alene med barna (mannen er langt borte på jobb i flere mnd)...Men møter dere gjerne når dere går ut i permisjon :) Det er jo faktisk ikke så veldig lenge til! Jeg for min del går hjemme for tiden, da min jobb er såpass krevende fysisk, og jeg har kort livmorhals..
 
Det uansett ikke lenge til vi kan møtes på dagtid! Jeg har under 8 uker igjen til perm, og jobber 80% nå. Jeg kan klare å få til dagtid hvis det er det dere andre kan. :)
 
Jeg jobber turnus, så jeg får til dagtid jeg også. Jobber både kveld og dag, så er varierende hvilke ukedager jeg kan.
 
Back
Topp