Noen fra Akershus(kløfta-Frogner) her?

RosaGull

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
FebbisBebbis2021 ❄️
jeg har nettopp flyttet og trenger litt hjelp. Kommer fra Oslo med tett sted med legesentre til et sted hvor jeg ikke kjenner noe av hehe :D
 
Jeg bor i Sverige nå, men har bodd mange år i Lillestrøm og jobbet på Frogner og Kløfta :p men vet ikke om jeg kan hjelpe deg?!
 
Jeg bor i Sverige nå, men har bodd mange år i Lillestrøm og jobbet på Frogner og Kløfta :p men vet ikke om jeg kan hjelpe deg?!
Så hyggelig. Jeg har flytta fra Oslo. Stor overgang. Ingenting i nærheten og det står lite ingo på sørumkommune nettsider :/ vet ikke hvilken er bra samlet mtp lege jordmor helsestasjon og beliggenhet. Har googlet en del men går i surr hihi
 
Bor på Frogner :joyful:
Så herlig. Adressen vår tilhører frogner kommune men jeg går av og på Lindeberg. Så hvilken stasjon anbefaler du at jeg skal ta kontakt med?

Er frogner helsestasjon stor? Har de både lege pg jordmor? Og for barn 0-5 år?
Tusen takk for at du hjelper til. Her går jeg bare i surr. Ingenting står tydelig på Sørumkommune nettsiden
 
Det blir Frogner helsestasjon du sokner til da ja :) De har både svangerskapsoppfølging og kontroller av barn frem til skolealder. Lege der ja, (for barna.) Det er bare å ringe dem på nr på hjemmesiden, så får du time :happy:
 
Det blir Frogner helsestasjon du sokner til da ja :) De har både svangerskapsoppfølging og kontroller av barn frem til skolealder. Lege der ja, (for barna.) Det er bare å ringe dem på nr på hjemmesiden, så får du time :happy:
Hva med fastlege? Anbefaler du noen?
Må jeg ha jordmor i den kommune jeg tilhører? Hørte de sa de hadde bare en jordmor sikkert helt vanlig men litt rart for meg som kommer fra storby
 
Hva med fastlege? Anbefaler du noen?
Må jeg ha jordmor i den kommune jeg tilhører? Hørte de sa de hadde bare en jordmor sikkert helt vanlig men litt rart for meg som kommer fra storby

Fastlege har jeg i kommunen jeg bodde i før, så der er jeg blank dessverre :p
Tror man må ha jordmor i kommunen man bor i ja, med mindre man søker om noe annet. Kan nok stemme at de bare har en, husker de slet litt med at flere jordmødre slutta i en periode :scratch
 
Hva med fastlege? Anbefaler du noen?
Må jeg ha jordmor i den kommune jeg tilhører? Hørte de sa de hadde bare en jordmor sikkert helt vanlig men litt rart for meg som kommer fra storby
Nei du står fritt i å bruke både hvem lege og jordmor som du vil, jeg har både lege og jordmor i en annen by
 
Back
Topp