Noen fra øsfold som skal ta vaksinen???

Prinzessemamma

Betatt av forumet
Den har ikke kommet enda?? tenkte å ringe legen å høre, men de er vel dritt lei tlf om vaksiner vil jeg tro[;)] hehe,...
Noen som har tatt den enda i østfold eller kommer den ikke før denne uken??

Jeg hadde bestemt meg for å ta den, de begynner å vaksinere i Sarpsborg 2. november (risikogruppene). Leste i helgen i media at vaksinene kommer innen onsdag denne uken, så kan jo hende de starter vaksinasjonen tidligere enn først antatt.

Nå er det imidlertid mye mulig at jegkanskje allerede har smitte, så da må jeg vente å se svar på prøvene vi skal ta senere idag. Datteren vår på snart tre år har fått feber og hoste, og når jeg ringte barnehagen var hun 12. barnet på avdelingen som var syk idag, og et barn hadde fått påvist svineinfluensa etter en prøve som ble tatt på fredag. Så da skal vi til legen senere idag og sjekke opp, men regner med det kan ta et par dager før vi får svar.

ORIGINAL: *Litenhemmelighet*

Jeg hadde bestemt meg for å ta den, de begynner å vaksinere i Sarpsborg 2. november (risikogruppene). Leste i helgen i media at vaksinene kommer innen onsdag denne uken, så kan jo hende de starter vaksinasjonen tidligere enn først antatt.

Nå er det imidlertid mye mulig at jegkanskje allerede har smitte, så da må jeg vente å se svar på prøvene vi skal ta senere idag. Datteren vår på snart tre år har fått feber og hoste, og når jeg ringte barnehagen var hun 12. barnet på avdelingen som var syk idag, og et barn hadde fått påvist svineinfluensa etter en prøve som ble tatt på fredag. Så da skal vi til legen senere idag og sjekke opp, men regner med det kan ta et par dager før vi får svar.

uff da, stakkars lille jenta di[&:]
Går hun i barnehage i Sarpsborg eller?
har selv en datter på tre år.. er så usikker på om jeg skal vaksinere henne eller ei[&:] hun har hatt veldig mye lungebetennelse tidligere og vært innlagt på sykehus fordi hun fikk så hard lungebetennelse.. men har ikke særlig lyst å vaksinere henne heller i grunn[;)]

er ikke lett det greiene der[;)] men håper jeg kan få vaksinert meg da, så slipper jeg i allefall å smitte henne eller babyen om det skulle være sånn [;)]

Jeg har bestemt meg for å ta den.. Men trodde den kom hit(Sarpsborg) denne uka jeg[:-] Har time hos legen på fredag. Åååh.. jeg som bare ville bli ferdig med det [8|] Har ul termin 1. november..[:)]

Jeg vet ikke når den kommer hit til Våler/mosseområdet..vet ikke om jeg vil ta den enda.. eller jeg heller vel mer over på at jeg tar den enn ikke.
Syns det er vansklig å bestemme seg når jeg ikke har fått noe info på en måte.

Jeg har ikke tatt den.. Men vet den har kommet til Sarpsborg..
Når jeg var hos jm om torsdagen så drev de å vaksinerte folk for fult på helsestasjonen der..
Skal oxo være no greier på Lande bosenter på mandag.. Da koster den bare 50kr el sånn[:D]
Men vet ikke om jeg skal ta den.. Hadde egentlig ikke tenkt å ta den, men ble usikker i dag når jeg snakka med en som drev med vaksiner på legevakta.. Så får se hva jeg gjør

Back
Topp