Noen fra Østlandet her som synes det er FOR varmt?

Lysets Måne

Glad i forumet
Skal ikke klage og alt det der, men nå er det sinnsykt varmt! Svetten siler , hender, legger og føtter er superhovne, huh... På 3-4 dager har jeg gått opp 3 kilo, sannsynligvis mest vann. Det er IKKE behagelig, så jeg tenkte å ringe lege på mandag for sikkerhets skyld. Mulig vanndrivende er tingen... Har vært på stranda i dag, og badet masse. Deilig det! [8D] Mangler bare air-condition i heimen nå, men må nok nøye meg med en vifte. Skal til Kreta i to uker fra 2 august. Heldigvis ligger hotellet 0 m fra stranda og vi har air-condition på hotellet. Nei, skal jo ikke klage, men gjør det likevel.... Det er forskjell på varme i syden med tilgang til 100 % latmannsliv og strand i nærheten, og varme hjemme....håper jeg! [:)]

Nei jeg syns ikke det er for varmt her nede :p hehe
Jeg elsker sol og varme, og når vi først har fått den, syns jeg ikke vi skal klage! [8D]
Idag har jeg også vært på stranda, badet og koste meg ...
Ikveld har jeg jobbet litt oppe i 3 etasje, der er det varmt [:-]
Skal ingenting for at svetten kommer da xD hehe

Men for varmt her, det syns jeg ikke [:D]

Da er du mye tøffere enn meg! [;)] Aldri i mitt liv har jeg synes det har vært så varmt som nå her i Fredrikstad, huuh...

Vi hadde jo ganske varme uker i førsten av juni [;)]
men sommeren blir stadig varmere og varmere ... deilig det [:D]

synes sommeren er blitt for varm... ikke på grunn av sola, men på grunn av att vi mangler vind...
om det hadde vært litt vind å kjøle seg på, ville jeg nok ha overlevd kjempe bra:)
men nettene blir vanskelige, og humøret som gravid er ett helvette!! samboer får helt hetta av meg enkelte ganger.. hender jeg gneldrer litt for mye:P hehe...
vi burde nok ikke klage på sola, men det er varmen som er værst... drikker vann og spiser masse kaldt, men læll, like varm uansett:(

Hmm, ja det kunne ha vært mer vind kanskje ..
men ikke så mye at vi blåser vekk .. for det ille det og [8D]
Om nattan ja, da kunne det ha vært kaldere ..

men som sagt jenter, vi skal ikke klage [:D] hehe

Jeg syns ikke det er for varmt ute, jeg syns det er ganske deilig [8D]
Men, når man må begynne å vaske i loftstua osv, da er det for varmt og for jævelig [:@]

Gleder meg til å finne en leilighet jeg kan bo i alene! Er dritt lei maset til mamma! [:@]

En trøst å høre at det er flere enn meg som synes varmen er uutholdelig! Felles trøst, felles skjebne osv. [;)] Hadde gjort seg med aircondition og kort avstand til strand nå. Nei, dette må jeg ta meg en is på!!! [8D]

ahh.. kanskje derfor jeg har gått opp så fort i vekt de siste dagene også..drikker og drikker.. men føler meg bare som en oppblåst ballong[;)]

rundt midtnatt igår var det 27 grader INNE.. var redd bikkja sku daue..

Ja, kan absolutt være grunn til kjapp vektøkning det nå! Her inne er det 30 grader, med gjennomtrekk og vifte på. Husk å drikk mye vann! [8D]

Det er umennskelig akkurat nå.. Aldri svetta så mye uten og gjøre noen ting.. hehe..

I morgen er det meldt like varmt her i Fredrikstad...
Blir stranda da også ja;)

Syns ikke vi skal klage jeg jenter, for på tirsdag/ Onsdag er det meldt regn [:-]

Back
Topp