Noen fra Østfold?



HelloJulie skrev:
Ja det er som jeg skriver, blanede følelser å være gravid denne gangen!!!
Håper alt går bra!!
Neste tirsdag skal jeg på ultralyd, håper vi får se en frisk liten baby denne gangen!!
Takk for at dere tok dere tid til å lese, men håper ikke jeg skremte dere !!!

Forresten artig at alle oss fra østfold har termin så tett innpå hverangre :-)
Kanskje vi sees på fødeavdelingen tilslutt :-)


Masse, masse lykke til!!!

 
Jeg er egentlig fra Oslo men gjorde mossing av meg for 16 år siden..Er 30 og har en sønn på 8,5 og en på 3 år..
 
Jeg skal ta ultralyd på Det Gule Huset jeg også, om en uke!!! I dag er jeg 11 uker på vei, så på ultralyden blir det akkuratt uke 12!
Om alt går bra da, så skal det feires!!!! 

 


Gulla83 skrev:
Jeg er 28 år, ja jeg tok ultralyd på det gule huset i moss for en uke siden... jeg klarte bare ikke å vente og det var gull verd altså!!
Noen flere som har tatt tidlig ul her?
Jeg skal ta ultralyd på Det Gule Huset jeg også, om en uke!!! I dag er jeg 11 uker på vei, så på ultralyden blir det akkuratt uke 12!
Om alt går bra da, så skal det feires!!!! 
 
Åå så spennende :)
Jordmoren min anbefalte det stedet! I Moss,ikke sant? Vurderer å få en time hos henne jeg og... :)
 
Knotte:
Jeg er også egentlig fra Oslo, eller litt utenfor..flyttet til Østfold for 3 år siden ;)
 
Jeg er også fra Østfold, Sarpsborg, og er 13 uker på vei i morgen :-) Vi var på ul i Moss for en uke siden- helt fantastisk å se det lille nurket og hvor mye og klart man så allerede :-) Anbefales!
 


HelloJulie skrev:

Jeg skal ta ultralyd på Det Gule Huset jeg også, om en uke!!! I dag er jeg 11 uker på vei, så på ultralyden blir det akkuratt uke 12!
Om alt går bra da, så skal det feires!!!! 

Hun dama var kjempe koselig og satt lenge å snakket med babyen, hehe "ja de på deg så fint du har det, osv " koselig da :)

Hun satt meg 5 dager tilbake så det var litt kjedelig, håper du slipper det og at alt går strålende!! 
 
Høres ut som jeg må ta meg en tur dit.... :p Har hun lang venteliste?
 
Oii... så herlig! Får ringe å bestille time om jeg ikke klarer roe ned bekymringene ;) hehhe .. hva tar hun for en ultralyd?
 
Jeg skal også på ultralyd i Det gule huset :)! Vil vente til uke 12 ca, så jeg fikkden 14.august, da er jeg akkurat 12 uker :)

Gleder vårs :)

Ho tar 800 forvanlig UL også harhun 3D også men d koster mere! Jeg bestilte bare sånn vanlig!
Harhørt at ho er innmari hyggelig, ja.. og tar seg goood tid! men en litt mannedame;) Men d gjør jo ikke noe, så lenge hun er flink!
 
Mannedame?? hihi.. :p Har også hørt at hun er så snill,tar seg god tid osv :) Hmmmm... tror kanskje jeg bestiller meg en time hos henne før den ordinære ultralyden i september altså.. :D Var på volvat i fredrikstad sist..gikk veldig fort og greit..men synes ikke hun damen der var så intr i det hun gjorde,og alt gikk på 7min :/ Fikk jo se det jeg ville, men skullle gjerne fått litt info og spurt om ting hehe... men for all del, fikk time på dagen og alt..så :)
 
3D ul er ikke noe vits før lenger uti svangerskapet. men da er det veldig fint! =))) Hun dama var jeg hos i fjor, og hun spurte de vanlige spm "drikker du? Røyker du?" og jeg sa jo nei til alt siden jeg aldri har røyket og ikke drakk under svangerskapet. men jeg føyde til at jeg hadde tatt litt alkohol de første 14 dagene fordi vi var på bryllupsreise og visste ikke jeg var gravid, men det var ikke grøftefylla men bare kos. og da fikk jeg den leksa om at det beste var å holde seg unna alkohol! ;-))) Men hun var veldig koselig og vi fikk bekreftet kjønnet. =)))

Det gule huset er forøvrig veldig kjent i Moss. de har kjempe bra jordmødre, spesielt Cecilie mener jeg ho heter, og veldig bra tilbud generelt. det er jo privat så alt koster, men er man usikker på egen jordmor eller annet er det absolutte et sted å anbefale!!
 
Ikke sett denne før nå jeg, men så koselig med en ØstfoldtrådJeg er 25 år, venter nr 2 og er 13+1 idag

Også vært hos hun på Det gule huset i Moss for UL, kjempe koselig dame og skal tilbake dit for 3D når det er tid for det!!
 
Jaa, måtte lage en Østfoldtråd :) Trodde ikke det var så mange, men det er allerede en god del som har skrevet her..koselig! :) Hmm...lurer på om jeg ikke må ta meg en tur til Det gule huset jeg og altså... ;)
 
Bor i Sarpsborg :) er fra akershus jeg og :)
 
Jeg er fra indre østfold :-) 27 år, og er i følge t.ul tatt på Det gule huset 10+1 i dag. Har to svangerskap bak meg hvor jeg begge gangene fødte 3 uker før tiden :-)
 


Heidi:) skrev:
Jaa, måtte lage en Østfoldtråd :) Trodde ikke det var så mange, men det er allerede en god del som har skrevet her..koselig! :) Hmm...lurer på om jeg ikke må ta meg en tur til Det gule huset jeg og altså... ;)

Hehe tror nok du må detemoticon 
 
Jeg bor i indre Østfold, er 36 år og venter førstemann. Kommer egentlig fra Akershus, men trives veldig godt her i Østfold. Er 12+6 i dag og var på sjekk hos privat gynekolog for tredje gang i går da jeg har blødd endel i to omganger, men alt var fortsatt bra med lille spire så nå begynner det for alvor å gå opp for meg at det faktisk kommer en baby emoticon
 
Back
Topp