Noen fra Østfold?

Heidi:)

Glad i forumet
Jeg synes må lage en liten tråd for oss som bor i Østfold også! :) Selv er jeg egentlig fra Akershus,men flyttet til Østfold for snart 3 år siden.. 27år, og er 11 uker idag :) *yeeeey* <3 noen fler?:)>
 
Yey :) Så koselig!! Hvor gammel er du? Har du hatt ultralyd enda? Hvor tok du det? Gratulerer selv :))
 
Jeg er fra Østfold! =))) Bor i nærheten av Moss. Er..... 28,5 år og 11 + 2 =))
 
Ååå :) 2 dager foran meg da! 
Så koselig at det er et par østfoldinger her 
 
Jeg er fra Rygge, Østfold :-)
29 år, og jeg er 10+6 uker på vei!
Haha... Også jeg er på førstesiden av babyverden i dag *knis*
 
Oooi..er det deg??
Så moro! 
Hihi! Koselig du er fra Østfold..vi blir jo en liten gjeng jo! 
 
Moro og moro..leste artikkelen nå.. :(
Offh..hørtes helt forferdelig ut!!! *tom for ord*

<3
 
Ja uff, det er bare grusomt å lese historien din HelloJulie... Den er skrevet veldig bra, men rører ved litt av hvert...
 
Ja det er som jeg skriver, blanede følelser å være gravid denne gangen!!!
Håper alt går bra!!
Neste tirsdag skal jeg på ultralyd, håper vi får se en frisk liten baby denne gangen!!
Takk for at dere tok dere tid til å lese, men håper ikke jeg skremte dere !!!

Forresten artig at alle oss fra østfold har termin så tett innpå hverangre :-)
Kanskje vi sees på fødeavdelingen tilslutt :-)
 
Fikk frysning da jeg leste det... Uffh! <3 men tenk positivt, denne gangen går det bra vettu! :) ja, la merke til det jeg og..moro!! hihi... kanskje vi ligger i fredrkstad på hvert vårt rom samtidig ja :d>
 
Hei :) Jeg er 10 uker i morgen og fra Indre Østfold, da.. Så jeg føder nok på Ahus :)
 
Bor jo egentlig i akershus i Ås da så e ikke så langt den veien men vil gjerne titte inn å si hei til dere i østfold... Drar som oftes den  veien om vi er på tur... er 13+6 i dag 31 juli
 
Ås er ikke så langt unna det da :) Koselig! *hilse på* :)
 
Ås er ikke så langt unna det da :) Koselig! *hilse på* :)
 
Fra Østfold her også :) Sarpsborg faktiske, blir 28 i oktober. Å er 13+6 på vei :)
 
*hilsepå* :) Sarpsborg ja..da er du ikke så langt unna meg ;) Oh..du er langt på vei du da! Begynt å få synelig mage?
 
Har mye mage fra forrige svangerskap så det er vel i grunn bare flesk som strutter ;) venter bare på å kjenne liv.:)
 
Hi hi :D Stas! Gleder meg til det virkelig begynner å vokse her og.. har en liten kul nå,men det er vel mest oppblåsthet ;)
 


Heidi:) skrev:
Yey :) Så koselig!! Hvor gammel er du? Har du hatt ultralyd enda? Hvor tok du det? Gratulerer selv :))


Jeg er 28 år, ja jeg tok ultralyd på det gule huset i moss for en uke siden... jeg klarte bare ikke å vente og det var gull verd altså!!
Noen flere som har tatt tidlig ul her?
 
Back
Topp