Noen fra Ålesund?:-)

Jepp :) Og her er flere her inne, har jeg sett!

Så kjekt da:-) Føler meg litt alene, så tidelig er det jo ikke så mange som har fortalt de er gravide..:-)

Hvor langt på vei er du? Her har vi bikket 12 uker, men blir ikke å gjøre det offentlig før jul/romjul/nyttår tror vi... Tar det litt sånn som det kommer! :) møter vi noen vi kjenner, forteller vi. Ellers blir vi nok å fortelle det i juleselskaper og slikt.

Vi er også 12 uker, ca..Får forskjellig svar på alle terminkalkulatorne, samt jeg er litt usikker på syklusen..så har termin 2-4 Juli:-) Jeg har ikke imformert alle i nermeste familie enda, så gleder meg veldig til å treffe de nå til jul ;) Så blir det vel ettervært som vi møter familie og venner. Ingen ofentliggjøring på facebook...Er litt godt å ha en hemelighet bare jeg å de jeg vil skal vite, vet om:) Hvor i området holder dere til da? Vi bor ved byen :-)

Jeg har termin mellom 1-3. 3 med menstermin, 1 med jordmor.
Bor vel strengt tatt ikke i ålesund lenger, men flyttet til ei nabokommune. 10 minutter fra Moa bor vi! :)

Ok, jeg har ikke vært på kontroll enda, men i morgen skal jeg på UL, å gleder meg veldig:-) Går utifra å få vite litt mere korekt da:-)

Lykke til! Spennende! Oppdater gjerne! :)

Kan melde om et lite sprellende gull i magen:-) Fantastisk <3 Kjenner det kribbler i hele kroppen, tenk å skulle få enda et gull ;-)) hehe

Back
Topp