Noen fotografbilder(bilderas)

unemoren

Forumet er livet

Kopiert de fra facebook siden til fotografen[:D]

ORIGINAL: ~3 blir endelig 4~

fiiiiine bildene[:D][:D][:D]

du sr meget lykkelig ut[;)]

Takk takk AH[:)][:)]
En av de beste dagene i mitt liv

Så vakre dere er [:)] Veldig fint der bildene er tatt, hvor er det?

Signerer at dere ser veldig lykkelige ut, som seg hør og bør på en slik stor dag [:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Signerer at dere ser veldig lykkelige ut, som seg hør og bør på en slik stor dag [:D][:D][:D]

Takk takk Cecilie.Bildene er tatt ute i Nordnes parken.Ligger livke ved akvariet i Bergen visst du vet hvor det er[:)]

Gratulerer sååå masse! [:D]
Dere var helt nyydelige! Så alle bildene på facebook[;)] <3

.

ORIGINAL: unemoren

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Takk takk Cecilie.Bildene er tatt ute i Nordnes parken.Ligger livke ved akvariet i Bergen visst du vet hvor det er[:)]

Aaaaner ikke hvor det er, hoho. Men det var veldig fint der. Perfekt sted for et nydelig brudepar [:D]

Tusen takk alle sammen[:)][:)][:)]

For noen utrolig vakkre bilder June! Helt fantastisk! Du er en vakker dame! Dere ser veldig lykkelig ut, gratulerer igjen!

Visste ikke noe om dette jeg, men HELDIGVIS har jeg deg på facebook! Im watching you [;)]

ORIGINAL: *Maria*

For noen utrolig vakkre bilder June! Helt fantastisk! Du er en vakker dame! Dere ser veldig lykkelig ut, gratulerer igjen!

Visste ikke noe om dette jeg, men HELDIGVIS har jeg deg på facebook! Im watching you [;)]

Takk takk Maria[:D][:D][:D]
Er veldg fornøyd med bildene gleder meg til å få resten i posten.
He,he,he,he godt vi har fjaseboken[8D][:D]

ORIGINAL: AngelBaby

Kjempeflotte bilder!!!!

Takk takk Merethe[:D]

har vært inne å sett på disse bildene så masse nå, men har glemt å kommentere.. [8D]

Så ut som en fin dag! Så knallfine bilder da!!!!
Skikkelig romantisk!
Du var en nydelig brud!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp