Noen foto.....?

Det var som

Elsker forumet
Noen som jobber som fotograf eller liknende???

Har en bekjent her i moss som jobber i fotobutikk til vanlig. Hun har startet smaatt for seg selv naa, som fotograf, for aa spe paa litt[;)]... (Hun har en liten en selv, saa veldig lett aa prate med henne, + full forstaaelse naar det maa ammes, skiftes paa, ol.)

Hun har levert ut saanne fine flyers(?) som reklame... Der hun tilbyr seg aa komme HJEM TIL de nybakte foreldrene for aa ta bilder, slik at barnet er i trygge/kjente omgivelser, ikke noe stress/tidspress og da det for mange er et PES aa ta med nurket til fotostudio...

Synes dette var et KNALL tilbud, og ja, jeg har benyttet meg av det[:)]
Masse flotte bilder!!!

Saa for dere som har dette yrket, SETT IGANG!!!

Tror nok det er marked for det!

(ps. sorry om dette er gammelt nytt, og om det bare er jeg som ikke har hort om noen saanne tilbud for!)

ORIGINAL: lilletrampe

ORIGINAL: Tonette

Pakken koster 800kr inneholder 12stk 15*15 bilder, og to store(aner ikke str)
(cd'n med alle bildene paa = +400kr)

ooooj..DET var ikke gæli da...!!! Er ho flink?????(om du har bilde og vise frem???)[:D]

Merker jo at hun er litt "ny", men jeg er KJEMPE fornoyd!
Kan legge ut noen av bildene, men for sikkerhets skyld skal jeg sjekke opp prisen!
(90% sikker paa at jeg har skrevet rett, men greit aa vaere 100%[;)])

Kjempe fine bilder [:)]

Kjempefine bilder [:)].

Har selv en liten hobbyfotograf i magen..men jeg tør ikke gå hjem til folk ennå[;)]

ORIGINAL: Eple

Kjempefine bilder [:)].

Har selv en liten hobbyfotograf i magen..men jeg tør ikke gå hjem til folk ennå[;)]

Hun har oxo et atliee hjemme hos seg, det var der vi va, da jeg har en VELDIG liten leilighet[;)]

de var knallfine...

ORIGINAL: betty

de var alldeles nydelige,synd jeg bor så langt unna.[:)]

Signerer!!!
Men det er nesten så jeg vurderer å dra så langt, for de bildene var helt utrolige.
Hun jobber etter det prinsippet jeg har lyst til. Men jeg har ikke tilstrekkelig med utdanning til å gjennomføre det.

Back
Topp