Noen forslag?

Råsa Muffin!

Gift med forumet
Barna våre deler rom, og jeg sliter så med å finne fine ting til å ha på rommet som ikke er enten rosa eller blått. Synes det blir så rotete, med masse blått og masse rosa om hverandre [8D]
Jente på 3 og gutt på 2..

Flere som deler rom, som ikke er samme kjønn? Hvordan ser rommet dems ut? [:D]

ORIGINAL: Tonjemoren

vi har hvitt, rødt og limegrønt [:)]

Limegrønt har jeg ikke tenkt på en gang, men det er jo en skikkelig fin farge [:D]
Også er det hvite vegger, så det kan jo se ganske stilig ut. Og man får jo både femi og mindre femi ting i limegrønt [:D]

ORIGINAL: Lilletrampepus

Hva med halve rommet rosa og halve rommet blått? At det går en skille midt på liksom? [:)]
Eventuelt lilla er jo en mellomfarge på rosa og blått.

Jeg vet ikke helt. Det kan jo se stilig ut, men tror det ser bedre ut med litt nøytrale farger - tror [;)]
Lilla er stilig, men kanskje ikke så lett å få tak i lekekasser osv i lilla [:)]

Her deler snuppa og lillemann rom. så møbler er i rød og blå. ikke de vanlige, men litt blått i rødfarga og litt rød i blåfarga.. husker ikke navna på fargene vi kjøpte.. men kan gå å grave frem boksene når jeg har levert i bhg.

har bord og stoler, der bordet er delt på skrått, med rød på en side og blå på den andre og en stol i hver farge. og en kommode med begge fargene... Skal etterhvert få malt senga og....

ORIGINAL: Lilletrampepus

Hva med halve rommet rosa og halve rommet blått? At det går en skille midt på liksom? [:)]
Eventuelt lilla er jo en mellomfarge på rosa og blått.

Lilla er helt klart en jentefarge i følge min sønn, han hadde nok IKKE godkjent den fargen på rommet sitt!![;)]

Back
Topp