noen forslag?

LadyOnHeels

Elsker forumet
har lyst å finne på noe kjekt noe i dag med sambo og sønnen vår på 2år, men hva??

skal på fløyen i morgen, var på akvariet forrige helg, jeg bader IKKE når jeg er gravid så eeehhh er litt tom for ideer 

Er ikke fra Bergen selv, men såvidt jeg kan forstå så er det da Ulriken som mangler ;P
Nei, jeg vet ikke, det er ikke alltid så lett å komme på aktiviteter til disse små, men fins det ikke noe slags Vitenskapsmuseum? Det syns vår 2-åring er superspennende! Masse dyr etc som er utstilt som han kan løpe rundt og se på, de gir fra seg lyder når man nærmer seg så det er litt spennende i tillegg.. Ha en god lørdag ihvertfall!

MittAndre <3 skrev:
Er ikke fra Bergen selv, men såvidt jeg kan forstå så er det da Ulriken som mangler ;P
Nei, jeg vet ikke, det er ikke alltid så lett å komme på aktiviteter til disse små, men fins det ikke noe slags Vitenskapsmuseum? Det syns vår 2-åring er superspennende! Masse dyr etc som er utstilt som han kan løpe rundt og se på, de gir fra seg lyder når man nærmer seg så det er litt spennende i tillegg.. Ha en god lørdag ihvertfall!

museum har vi en del av ja så det skal jeg sjekke nå, takk for tips! 

ha en fin lørdag du også :)

lekeland?
Eller begynne me geocaching som hu på febbisene driver på med..

squakky skrev:
lekeland?
Eller begynne me geocaching som hu på febbisene driver på med..

febbisene??

Ellers er også Åpen gård en morsom greie vi har her, kanskje dere har noe sånt rundt Bergen et sted også? 2-åringen min ELSKER dyr...;P

det ble lekeland så da fikk vi en kjek og aktiv dag likevel :)

Hørtes veldig bra ut! :)

Back
Topp