Noen forslag her?

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Lille har fått noen rare prikker/blemmer på kroppen. Hun sovnet mens jeg tok bildene så fikk ikke tatt på siden i panna der hun har tre små blemme lignende klumper ved siden av hverandre. Har ett par til i ansiktet og noen på armene. Kanskje ti totalt. Noe fornuftig forslag om hva det kan være/ ser ut som? Hu har jo ikke vært borti noen med vannkopper men jeg syns nå det ser litt slik ut. De stikker litt ut og. Ser jo absolutt ikke ut som myggstikk heller. . Hmm!!
 
Lillemann hadde en på overarmen. Så nesten ut som det var verk inni. Den forsvant etterhvert. Han virket ikke plaget av, som at den klødde eller noe.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hm, jg aner desverre ikke.
Klør hun da?

Ville kontaktet hs om noen dager og forhørt meg om det ikke forsvinner:)
 
Kan nesten se verk ut men virker ikke plaget igrunn. Nå har noen av de vært i flere dager mens noen har kommet nå. Snodig! Hadde jo 9mnds kontroll igår, men glemte det helt oppi forsinkelser,bæsjebleier og Matprat :p

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Mie har også noen slike... dukker plutselig opp en her og en der... Virker ikke som om det plager henne noe nevneverdig.
Hvis jeg husker det skal jeg ta det opp med HS når vi skal dit til uka...
 
Varmeutslett? Soleksem? Vet virkelig ikke men tenker nå er det jo både varmt og sol så kan jo være...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Varmeutslett? Soleksem? Vet virkelig ikke men tenker nå er det jo både varmt og sol så kan jo være...


Sent from my iPhone using BV Forum
Kommer ikke det der klærne er og det er varmt? Siden hu har i ansiktet. Har på veldig lite klær om dagen egentlig.
 
Synes ikke hun har virket syk nei. Molusker tror jeg ikke det er, fordi de ligner ikke på det jeg har sett på ei før. Det er litt blemmeaktig. Skal innom hs imorgen, så får høre da!
 
For meg ser det ut som varmeutslett. Likner i alle fall veldig på det lillegutt her har om dagen. Og nei, det kommer ikke nødvendigvis bare der dem har klær på. De blir jo gjerne klamme i fjeset også, selv om de ikke er tildekket. Lillegutt her har noen i fjeset, samt litt på armer og ben. Har vært veldig varmt her de siste par dagene og da har jeg sett at det har økt.

Men hør med HS dersom du skal innom. Greit å være helt sikker ;)
 
For meg ser det ut som varmeutslett. Likner i alle fall veldig på det lillegutt her har om dagen. Og nei, det kommer ikke nødvendigvis bare der dem har klær på. De blir jo gjerne klamme i fjeset også, selv om de ikke er tildekket. Lillegutt her har noen i fjeset, samt litt på armer og ben. Har vært veldig varmt her de siste par dagene og da har jeg sett at det har økt.

Men hør med HS dersom du skal innom. Greit å være helt sikker ;)
Men går ikke varmeutslett bort når de kjøles ned igjen eller husker jeg feil? Har vart en stund nå, og hu går jo nesten naken døgnet rundt :p
 
Men går ikke varmeutslett bort når de kjøles ned igjen eller husker jeg feil? Har vart en stund nå, og hu går jo nesten naken døgnet rundt :p

Det er vel individuelt, som alt annet, vil jeg tro :) På mine unger går det ikke bort med en gang i alle fall.
Kan jo også være en type hormonutslett også kanskje? Tror ikke det er så uvanlig med små utbrudd av det innimellom.
 
Back
Topp