Noen folk må vel ta ett hint?!

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jeg hadde enn tråd forrige uke om håndtverkere som irriterte vettet av meg og ikke spurte før de tok seg til rette!! Vel jeg angrer nå på at vi sa i fra når det står enn snekker på døra klokken 0700! Om morgen, han banker på (har ikke ringe klokke) ikke bare en gang men 4 og da har bikkja tatt av, lillemann våken og kattene mjauer. Det totale kaoset er ett faktum og natten er over fordi det var mulig de ble litt tørste utover dagen og lurte på om de kunne låne vann!!!! Det er ikke alle som står opp såtidlig, lillemann har behov for den timen fra 7-8 ellers er han så sliten fra fire å utover, og jeg hadde endelig sovnet etter enn vond natt!! Så takk for at jeg får ut frustrasjonen her:p Jeg er lei svenske snekkere her nå!!;)

Men deres arbeidstid er jo som oftest 7-15..? Skal de vente på at det passer for dere å stå opp da eller?

Ønskerbaby skrev:
Men deres arbeidstid er jo som oftest 7-15..? Skal de vente på at det passer for dere å stå opp da eller?

Hvorfor skal de ringe på hos oss når ikke vi har en dritt med dem å gjøre?? De må nesten sørge for at de har med seg vann til arbeidsplassen sin. For de jobber ikke for meg, men bygger ett hus i gata.

Herregud hva er det som feiler de folka der?
Har de misforstått noe og tror at det er dere som har leid de inn?
Jeg ville funnet ut hvem de jobber for og ringt sjefen og gitt de en saftig beskjed om at det der er så totalt uakseptabelt!

Løsa skrev:
Herregud hva er det som feiler de folka der?
Har de misforstått noe og tror at det er dere som har leid de inn?
Jeg ville funnet ut hvem de jobber for og ringt sjefen og gitt de en saftig beskjed om at det der er så totalt uakseptabelt!

Vi gjorde jo det forrige uke:( Og som vi sa de kan jo i det minste spørre først:( Men vi mente jo ikke at de skal banke på til hele huset er stått opp så tidlig, så vi angrer litt på at vi sa ifra:p Og jeg er ikke veldig blid når jeg blir vekket:p De kan jo ikke tro det er oss heller, de bygger jo på en helt annen tomt, men nå er det jo svensker da:p Hihi

Ønskerbaby skrev:

Ønskerbaby skrev:

JA det skal de, når det gjelder at de KANSKJE blir tørste i løpet av dagen, og de ikke har noenting med byggejobben deres å gjøre. Så JA, da skal de, om de absolutt må banke på, vente til de ser at nevnte personer har våknet. Jeg vil si MINIMUM klokken 9, er rett over grensen til akseptabelt.

Beklager, har ikke lest den andre tråden om at det ikke var i søteste sitt hus de holdt på. Da er jo saken en helt annen, og jeg hadde nok blitt fly forbanna selv.

Bouncing buttplug skrev:

Ønskerbaby skrev:

JA det skal de, når det gjelder at de KANSKJE blir tørste i løpet av dagen, og de ikke har noenting med byggejobben deres å gjøre. Så JA, da skal de, om de absolutt må banke på, vente til de ser at nevnte personer har våknet. Jeg vil si MINIMUM klokken 9, er rett over grensen til akseptabelt.

Enig! du vekker ikke opp et nabohus klokken 07 om morraen for å høre om du KANSJE kan låne vann SENERE!
Da venter du i det minste til du trenger vann! :)

Oh, eg hadde blitt så sur!!:P Og så hadde eg sakt at dei fekk skaffe seg vatn ein anna plass :P

Herreguuud... De kunne jo i det minste spurt etter vannet når de faktisk hadde behov for det. Men ærlig talt, de burde ordne seg slik at de har det de trenger og ikke belager seg på å gå rundt og forsyne seg/tigge hos naboene!

Uff, høres nesten ut som hevn i og med de kanskje skulle bli tørste...Men du...fikk de vann eller?

Jeg hadde blitt irritert, og det hadde jeg latt de fått vite! Man står ikke på døra til noen på den tiden av døgnet hvis ikke det er livsviktig (og det tror jeg ikke vann var i det tilfellet her!). Jeg hadde vært så full av faen at jeg hadde sagt nei! Og jeg ville nok en gang klaget til utbygger!

Sannheten skrev:
Uff, høres nesten ut som hevn i og med de kanskje skulle bli tørste...Men du...fikk de vann eller?

Hehe... Ja det gjorde de:o Jeg stod i trusa og t-skjorta til min samboer og vet du når du har mage dekker den vist ikke trusa fant jeg ut. Hihi Så de fikk beskjed om å forsyne seg av utekrana før jeg smalt igjen døra:) Jeg er alt for snill, hadde jeg i det minste hatt på meg en bh er det mulig jeg hadde brukt litt tid på å forklare en ting eller to:p

Hadde på pur faen gått ut litt senere å sagt " ja, forresten.. jeg glemte å si at alt drikkevann må kokes... "

Da hadde de nok holdt seg unna ei stund...

søteste skrev:

Sannheten skrev:

Hehe... Ja det gjorde de:o Jeg stod i trusa og t-skjorta til min samboer og vet du når du har mage dekker den vist ikke trusa fant jeg ut. Hihi Så de fikk beskjed om å forsyne seg av utekrana før jeg smalt igjen døra:) Jeg er alt for snill, hadde jeg i det minste hatt på meg en bh er det mulig jeg hadde brukt litt tid på å forklare en ting eller to:p

Jeg hadde uansett ringt utbygger og sagt at det ikke er akseptabelt, og at fra nå av får de ha med seg det de trenger, hvis ikke kommer de ratt og spør om flere ting (greit å spørre hvis det er noe viktig e.l, men ikke klokken 7 om morningen!), og forsyner seg sikkert med vann videre siden du sa ja idag!

Hehe, vet ikke helt om jeg hadde terget noen som var gravide jeg... ;)

Men du får finne telefonnr til snekkerene å begynne å ringe de titt og ofte for å si ifra at det er mulig du kanskje blir sur på de i løpet av dagen...Sånn i tilfelle!

Amorosa skrev:

søteste skrev:

Sannheten skrev:

Jeg hadde uansett ringt utbygger og sagt at det ikke er akseptabelt, og at fra nå av får de ha med seg det de trenger, hvis ikke kommer de ratt og spør om flere ting (greit å spørre hvis det er noe viktig e.l, men ikke klokken 7 om morningen!), og forsyner seg sikkert med vann videre siden du sa ja idag!

Vi ringte utbygger forrige uke, for da brukte de gårdsplassen vår som en offentlig parkeringsplass, har forsynt seg med strøm og vann. Og da sa vi til utbygger at de i det minste kan spørre først, men vi mente jo ikke klokken syv om morgen. Og banker man på en gang så gir man seg om ingen åpner. . Og det verste var vel at de beklaget seg ikke for at de vekket oss. Dårlig folkeskikk. Men ja vi kommer til å klage om dette skjer igjen. De vet desverre at vannet ikke må kokes, da de har brukt springen vår forrige uke også. Om ikke skulle jeg ha skremt de litt:p

Er utrolig lite gjennomtenkt hvis du er en snekker og du ikke tar med drikke på jobb når du vet at du skal jobbe i noen timer. Talentløst!

Back
Topp