Nå gaslighter du. Det var ikke rådet jeg ga. Hun hadde vært litt kvalm og var redd for å bli verre men også veldig redd for selv å ta noen medisiner, selv b6 fordi hun hadde opplevd mange SA.
Jeg skrev til henne: «hvis det er noe trøst» så klarte jeg meg uten medisiner sist med hypermesis og klarte å gå på jobb.
Lengre ned skrev jeg at jeg hadde gradert sykemelding. Det jeg skrev var altså ikke et råd, men forsøk på å trøste og jeg la til at det er mulig å håndtere kvalmen uten medisiner. Jeg skrev til henne også i innlegget over at hun bør snakke med lege.
Svaret ditt var at jeg ikke hadde hypermesis selv om legen min sa det, og at det at jeg hadde hypermesis var «tullvas».
Så selv du følger ikke eget råd om å «backe hverandre» det ser ut til å kun gjelde de som du synes høres troverdig ut. For jeg? Nei - jeg hadde ikke hypermesis ifølge deg, til tross for at du ikke vet noe annet enn det lille jeg skrev. Fordi jeg ikke la ut om alt jeg gikk gjennom umiddelbart.
Kan du bare gi deg nå eller? Jeg har lagt det til side og vært på dette april forumet side om side med deg, kommentert, liket og behandlet deg med respekt og som alle andre.
Jeg gjorde det veldig tydelig for deg i forrige post hvordan jeg ikke ønsker å diskutere dette (hvordan du påsto at jeg ikke hadde en diagnose for deretter å forsøke å gaslighte meg). Det siste du skrev var at jeg ikke oppførte meg normalt. Jeg skjønner at det er uvant for deg når noen utfordrer deg, men det er ikke mitt problem. Du må bare håndtere det at folk kan reagere på det du skriver, hvertfall når du uttaler deg om andres helse.
Hvis du har lyst til å diskutere hvordan vi må «backe hverandre» og ikke være flinke piker så kan du jo bare lage eget innlegg om det