Noen flinke klesvaskere her...?

**Eggerøra**

Forumet er livet
Har vært og kjøpt meg en helt ny mammabukse på Kappahl...
Da jeg skulle prøve den hjemme, kjente jeg en kjempesterk lukt av den, akkurat som den er satt inn med noe slags middel....? (er en mørk/svart dongeribukse) Jeg slengte den i vaskemaskinen, men ennå nå, etter to omganger der, lukter den omtrent like ille [:o] [:'(]

Noen gode råd...? Tenkte på å vaske sammen med eddik...? Men hvordan gjør man egentlig det...? Mengde? Sammen med vaskemiddel/skyllemiddel...??

*blond*

Kan lege til at jeg fant akkurat samme typen bukse på Fretex nå i ettertid, og den hadde også en svak eim av denne lukten... Ikke nytter det å levere buksen heller, da det er en tid siden jeg kjøpte den, ikke har kvitteringen, og det var på et opphørssalg for mammaklær [8|]

ORIGINAL: Sicily

Så lenge du kan sannsynliggjøre at buksen er kjøpt hos dem, kan du reklamere uten kvittering. Så jeg ville tatt den med tilbake. 

Ja, det har du kanskje rett i... [:)] Takk [:)]

Men da er det eneste problemet at jeg liiiiiker buksen og så veldig gjerne bare skulle blitt kvitt denne lukten [8D]
Bugner liksom ikke av butikker med mammaklær akkurat her... [>:] Er H&M, og et pittelite utvalg på en annen butikk...

ORIGINAL: Auliana

Eddik, mulig det hjelper. Fikk vekk diesellukt med eddik.

Hell ca 1 dl i rommet til skyllemiddelet.

og ikke skyllemiddel da...? Takk, skal prøve det med en gang jeg reiser meg [:)]

Hvis du liker buksen, er det jo bare å prøve å vaske den. Hvis det ikke virker, så ville jeg tatt den tilbake om jeg var deg.. Jeg kjøpte nesten ingen mammaklær. Brukte bare joggebukser o.l. hjemme og hadde to "gå-bort-bukser". Ene kjøpte jeg på nettet og den andre på hm. Kjøpte en mammatopp til penbruk, resten var bare vanlige topper med plass til magen i. Moten er jo sånn nå at det går fint an. Er jo masse mammaklær å få tak i på nett. Bor og på et lite sted. Syns forresten de har bra utvalg i mammaklær på hm nå.

Skal prøve å vaske den med eddik nå, så får vi se [:)]
Har tre mammabukser med denne, hadde ikke tenkt meg flere, nei, blir nok tights og slikt i sommer [:)].
(Skulle bare ha to bukser, men fant denne på salg )
Går mye i joggebukser hjemme, men må se litt ok ut på jobb, så disse to mammabuksene har fått kjørt seg litt allerede kan man si [:D] Tør ikke kjøpe bukser på nett heller, for det har jeg brent meg på noen ganger... Er litt merkelig i proposjonene, tror jeg [&:][:D][:D]
Ellers blir jeg å bruke mye store t-skjorter og vanlige topper ja, gidder ikke kjøpe mer enn nødvendig av mammaklær [;)]

Så lenge du kan sannsynliggjøre at buksen er kjøpt hos dem, kan du reklamere uten kvittering. Så jeg ville tatt den med tilbake. 

Signerer denne.

Back
Topp