noen flinke kakebakere her??

**Moonlight**

Forumet er livet
gutten min ønsker seg så en spiderman kake....
men hvordan lage den??er for sent å bestille sånn form,og ikke tror jeg de har i nærheten her.Noen tips??skal være av sjokoladekake med krem

spørr yummumummy, hu lagde spidermann kake t sin gutt når han hadde bursdag [:)]

Hva med å lage en langpanne, og så prøve å dandere til en slags spiderman figur? Eller rett og slett låne en spidermanfigur fra sønnen din og pynte kaka med den og lage noe pynt som minner om spinndelvev eller noe? [:)]

ORIGINAL: MayKr

ORIGINAL: *yummymummy*

IMPONERENDE!!!!

WOW ja.....
TRor ikke jeg får til noe slik---det blå går jo greit,men ikke figuren[8D]
var innom lekebutikken her i dag,hadde jo nesten ingen figurer av han heller,bare et par pakker,med diverse i og den kostet jo 500 kr,synes det er litt drøyt bare for å få en figur til å sette på kaka[&:]

ORIGINAL: *yummymummy*

ORIGINAL: HeDa

ORIGINAL: juliejepp

http://www.helti100.no/epages/Helti100.sf/no_NO/

se om du finner noe artig her[:)]

ja,sett der,og de garanterer jo rask levering,men redd posten skal være treg[&:]

ja, de er DRIT TREIGE med å levere!!! bestilte noe til selskapet til jenta mi der inne, noe jeg skulle bruke til å pynte kaken med. Og tok vel godt over 1 mnd før det kom frem. Makan til treig levering[:'(]
De har ikke noe på en kakebutikk eller noe da? sånn spiselig bilde du kan legge på.

såpass ja[&:]
jeg sendte de en mail og de sa det ble sendt samme dag.Men stoler ikke helt på posten her...Og en mnd for seint,tviler på at posten er alene om skylda da ja[&:]

Back
Topp