Noen flere....?

Barbro74

Glad i forumet
Jeg har hatt noe så inn i hampen vondt i nedre del av magen de siste dagene at jeg holder å forgå!!!!!

Testet positivt med 2+ på hvite når jeg var hos legen 17 juli og fikk med resept på penicillin, men jeg har ikke hentet de ut for jeg har ikke vondt når jeg tisser så jeg ville vente å se.
Var hos legen i dag og tok ny test før jeg evt hentet ut medisinene, men da var den helt fin. Det kjennes ut som om at jeg setter meg på noe når jeg sitter og det er ikke samme smerten som jeg har i forhold til bekkenløsningen. Det er INNI magen nede der. Klikker snart i vater hvis ikke jeg finner ut hva det er!!![:@]

Ringte føden for å spørre der om de kanskje visste noe mer, men der kom jeg til verdens sureste jordmor tror jeg som bare avfeide meg og sa at jeg fikk komme meg til legen min igjen i morgen og be han undersøke meg nøyere. Er det ikke DET vi også har føden for da!!???? De er jo spes på dette mener jeg... Og ikke er jeg en såkalt "hysterisk førstegangsfødende" som de så dumt kaller det heller, dette er mitt 5 barn og det har IKKE vært sånn med de andre.

Er det noen andre som har hatt de samme "smertene"? Klarer ikke helt å sette ord på hva det føles som, det gjør bare #¤%%%& VONDT!!

hørtes vondt ut ja.

kan nok ikke hjelpe deg, men dersom du ringte føden før 3 kan du jo ringe igjen nå siden det har vært vaktskifte [;)]

så kanskje du treffer en mer forståelig jm [:)]

Hmmmm... Har aldri opplevd noe sånt før nå jeg innrømme! Dårlig å ikke bli tatt på alvor [:@] Syns det er for mange av de som er sure og lite mottakelig for å hjelpe gravide. Det er jo det som er jobben deres!! Burde skamme seg burde de...[:@][:@] Har opplevd ett par sånne selv i veldig følsomme situasjoner... Da står du der da, og føler deg som en stor idiot...[:'(] Blir både provosert og lei meg jeg da...[:(]

Hvis du - eller legen - mistenker at det er urinveisinfeksjon, ville jeg tatt penicilinen altså, for jeg hadde urinveisinfeksjon sju ganger sist svangerskap og jeg hadde ikke vondt når jeg tisset noen av gangene.

Hadde UVI flere ganger i det siste svskapet mitt for 6 år siden, men det var overhodet ikke sånn som det er nå. Kan være at det er livmoren som strekker seg som AMAF sier, men da er jeg jaggu glad for at dette er mitt siste svskap for å si det sånn.....

Det er mest vondt når jeg setter meg og reiser meg, det trykker på en måte og så "stikker" det som kniver "der inne" nede. Noen ganger kjennes det som om det går bakover i korsryggen også, men det roer seg etter litt. Men ganske slitsomt med dette nå, er ikke vant med å ta det rolig og sitte med bena på bordet, men nå har jeg ikke noe valg, legger meg rett ut så fort jeg har sjansen. Skal hente ut medisinen i morgen, orket ikke tusle rundt etter legebesøket i stad så da får jeg hente de i morgen og sette igang med dem. De er jo ikke farlige for barnet så.....

Tusen takk for svar her hvertfall[:)]

Jeg hadde nylig også +2 hviteblodceller og fikk resept på antibiotica. Hadde trykk og vondt nederst i magen hver dag og utover dagen. Gjorde vondt å tisse. Legen ville jeg skulle prøve å skylle kroppen før jeg tok antibioticaen, og sa jeg måtte drikke 2 liter vann hver dag. Tok en telefon til kusina mi som jobber i helsekost og hun anbefalt tranbærkappsler og 3 liter vann daglig. Det er som oftest bakterier fra endetarmen som vandrer opp urinveien og lager problemer og det trenger man ikke antibiotica for for det kan man "skylle" ut med vann og tranbærkappsler.
Så vil anbefale deg og prøve det før du begynner på antibiotikaen. Jeg tokk dobbelt av det som stod på pakken i 2 dager så gikk jeg nes til anbefalt dose, holdt på i litt over en uke. Da jeg var på kontroll forgje fredag var alt fin.
Prøv det og se om det funker, masse lykke til:) God besdring. 

Back
Topp