Noen flere?

Onskerbaby2

Blir kjent med forumet
Noen flere som har symptomer som kommer å går? Er 4+6 idag, har hatt veldig ømme pupper og litt kvalme av og til, ellers har jeg vært oppblåst. Nå kjenner jeg murringer i korsryggen hele tiden, litt stikkinger i siden nederst i magen, ingen kvalme og puppene er heller ikke ømme nå.

Har hatt 2 SA, så jeg blir litt bekymret, selv om ingen kan verken gjøre eller styre dette. Håper noen kjenner seg igjen, og at det likevel har gått bra xsmile9

Last edited:
Her er de også til og fra. Trøttheten er her, hele tiden. Men kvalmen kommer og går.

Her og

Veldig svingende i starten her også. Nå er jeg kommet til uke 8+5 og har stort sett lagt de siste dagene (siden torsdag) med kvalme, svimmelhet og hodeverk. Så det kan enda komme til deg også når du er litt lenger på vei:shy: tidligere hadde jeg en og annen dag innimellom, men følte meg ellers ok. Nå er det konstant:grumpy:

Svinger her også, hadde et par dager hvor jeg ikke var kvalm og følte ømheten i brystene avtok.
Men plutselig så var jeg kjempe kvalm igjen og følte jeg hadde to åpne sår når jeg la meg på magen . Så det er nok bare overtenking - vi kvinner pleier å være flinke på det .

Her har det også vært veldig svingende. Har siden onsdag følt meg i strålende form.. noe som resulterer i at jeg blir bekymret. Skal på tul fredag, så blir spennende å se om det er noe liv eller om det ender med nok en MA:bored:
Var litt betryggende å se at symptomene svinger hos andre også:Heartred

Noen flere som har symptomer som kommer å går? Er 4+6 idag, har hatt veldig ømme pupper og litt kvalme av og til, ellers har jeg vært oppblåst. Nå kjenner jeg murringer i korsryggen hele tiden, litt stikkinger i siden nederst i magen, ingen kvalme og puppene er heller ikke ømme nå.

Har hatt 2 SA, så jeg blir litt bekymret, selv om ingen kan verken gjøre eller styre dette. Håper noen kjenner seg igjen, og at det likevel har gått bra xsmile9

hei, er 5+2 i dag og har hatt veldig ømme bryster, mye romling i magen, veldig oppblåst og nå i dag har liksom ingenting vært der. Vært veldig sliten denne uken, også i dag. Er veldig bekymret selv for SA, men nå bare håpe på det beste ♥️ Masse lykke til videre ♥️

4+4 i dag, og er samme her:) Noen ganger kjenner jeg det veldig godt med type mens smerter, så kvalme og trøtthet spesielt. Denne helgen har mannen tatt lille jenta vår på 9mnd fra kl 06:00 sånn at jeg kan sove:Heartred

Back
Topp