Noen flere?

thereader

Betatt av forumet
Har opplevd flere episoder hvor jeg begynner å kaldsvette, mister synet og hjernen kjennes ut som den stivner helt. Det kan ta flere minutter før jeg får synet tilbake! Det er spesielt ekkelt når det skjer på jobb mens jeg er med kunder [emoji52] har normale blodprøver og sånt, så regner med det ikke er så farlig, men utrolig ekkelt! Noen flere som opplever det?

Blodtrykksfall? Hadde det en del i første svangerskap. Veldig ekkelt men ufarlig så vidt jeg vet.

Jeg har liknende ved blodtrykksfall, men bare i noen få sekunder. Du har tatt det opp med legen?

Enig med de over ang blodtrykksfall.
Men kan også høres litt ut som migrene? Min mor opplevde veldig mye synsforstyrrelser før hun fikk den typiske migrene-hodepinen.
Har du prata meg legen om akkurat dette? Synes du skal det :)

Takk for svar! Har pratet med legen, men hun sa bare at siden blodprøvene var normale var det ikke noe å tenke på [emoji19]

Synes også det høres ut som blodtrykksfall, og det er sant at det ikke er farlig. Lurt å ta seg en god pause når det skjer, sette seg/legge seg ned. Her kan jeg f eks ikke reise meg for fort opp, da kan jeg få blodtrykksfall.

Har hatt noe lignende, bare at det kjennes ut som jeg er på tur tul å svime av og kaste opp :meh:

Synes det høres ut som om du er nær ved å svime av jeg..? Men blodtrykksfall som de andre nemner er kanskje mer riktig.. ta det opp med jordmor om legen ikke tar deg på alvor.

Back
Topp