Noen flere?

LykkeligMamma

Andre møte med forumet
Hei!
Har den siste uka ca gått med veldig mye kynnere, men det jeg tenker mest på er at magen er stram nesten hele tiden selv når kynnerne tar en pause. Kjennes som om man tar situps hele tiden.. Er helt gåen i magen og i korsryggen, hvis jeg får en liten pause kjennes jeg helt støl.
Noen flere som har kjent på dette?

Jeg har hatt det sånn siden uke 35 :)

Har hatt ett par netter som er slik, våkner opp og føles ut som jeg har hatt verdens hardeste treningsøkt! :p

Oh yes! Ble så ille at jeg ringte fødeavdelingen. De rådet meg til å først ta meg en lang og varm dusj (40min :o), deretter å legge meg og prøve å sove med en varmeflaske inntil mage/rygg. Kanskje dette funker for deg også? Roet iallefall ned kynnerne mine litt :)

Takk for svar alle sammen!☺
Godt å høre at det er flere i samme båt har vurdert å ringe føden selv i dag, men da prøver jeg med litt varme og avslapping.

Har en del kynnere, spesielt dersom jeg er mye i aktivitet. Ikke så mye at jeg har vurdert å ringe føden ennå, men nok til at det blir noen pauser underveis mellom reolene på butikker ;) Samboer skal få støvsuge imorgen før vi har gjester her, for å si det sånn :D

Hei!
Har den siste uka ca gått med veldig mye kynnere, men det jeg tenker mest på er at magen er stram nesten hele tiden selv når kynnerne tar en pause. Kjennes som om man tar situps hele tiden.. Er helt gåen i magen og i korsryggen, hvis jeg får en liten pause kjennes jeg helt støl.
Noen flere som har kjent på dette?

Samme her!
Stram og hard mage veldig ofte. Men kjenner fortsatt forskjell på når den er stram og når den er mer avslappet. Kan se det på formen og navelen også:)

Våkner ofte om natta med kjempestram mage. Er vel kynnere da, selv om jeg ikke opplever det som spesielt vondt eller ubehagelig.

Back
Topp