Noen flere?

3 barnsmamma 2012

Gift med forumet
som har tatt "smokke-kampen"?

Her startet vi idag - og så langt er det vellykket :)

Huff, nei, det har vi ikke begynt på enda. Hun får ha smokken i bilen til og fra bhg og når hun skal sove. Men vi lar henne ikke gå rundt med smokk ellers.
Finner hun en smokk så skal hun ha den så vi må holde de ute av syne gitt! Men hun maser heldigvis ikke om smokken, det er mer ute av syne ute av sinn. :-P

her slipper vi heldigvis den kampen. Har aldri ville ha sutt, ikke vært så glad for det tidligere, men veldig greit nå.. :) Lykke til med smokkeslutten! :) Skal si barna våre begynner å bli store.. :)

Tweak skrev:
Huff, nei, det har vi ikke begynt på enda. Hun får ha smokken i bilen til og fra bhg og når hun skal sove. Men vi lar henne ikke gå rundt med smokk ellers.
Finner hun en smokk så skal hun ha den så vi må holde de ute av syne gitt! Men hun maser heldigvis ikke om smokken, det er mer ute av syne ute av sinn. :-P

Akkurat likt her.. Men jeg syntes ikke det er noe problem i det hele tatt... =)

MYE får jeg høre! Sikkert 15 buksevarianter, 10 gensere, 6 hettegensere, 7 skjorter, 8 shorts, 12 t-skjorter, en haug av bodyer. Jeg ELSKER å handle klær til lillegutt og dresse han opp! Da han var mindre hadde han mye mer, for da jobbet tanta som butikksjef for name it. Jeg vet jeg bruker mye penger på klær til han. Men vi gir bort masse til noen som ikke har like mye og så sparer vi på resten til eventuelle søsken. :)

Nei... den skal hun få kose seg med lenge enda... men hun bruker den kun når hun sover, og i vogna... eller hvis hun er syk da..

Kampen her varte i 6 uker, men kampen gikk ut på å få han til å ta smokken. Det ville han ikke, så han er smokkefri. Er helt avhengig av kosekluten sin da, men..... Søstera han på 3 suger på totten og bruker koseklut.  Men det går seg vel til det og. Får ikke suge på totten eller bruke klut på dagen. 

det typiske var jo at han nå ble syk og vi hadde klart seieren.......
eneste gangen han fikk smokk i løpet av døgnet var om han evt våknet etter leggetid og ingen ting annet hjalp.

Nå har han vært febergutt med halsbetennelse, øyebetennelse og astmaplaget siden mandag/tirsdag..........når han er friks igjen gjenopptas "smokke-slutt-kampen" ...

Back
Topp