Noen flere?

Mamii 27

Glad i forumet
Noen flere som har diabetes eller andre ting som gjør at man er litt ekstra bekymret for svangerskapet?
Er ikke spesielt bekymret av meg, men jeg mistet sist (i fjor, var 9+6), så det er litt skummelt nå syns jeg. Klarer liksom ikke glede meg helt..

Er det andre som også har mistet forrige gang og kjenner at man ikke helt klarer å slippe jubelen løs?

jeg har ikke noe slikt bortsett fra rhesus negativ. men det følges jo godt med :)
alikevell har jeg ikke klart å juble helt enda. leser stadig vekk om alle som mister, og bare jeg ikke var like trøtt idag som tidligere ble jeg bekymret. blir godt å se på ultralyd, noe jeg har bestemt meg for å ta tidlig akkurat pga dette :) virker som det er mange som deler denne frykten.

Så du får tidligere ultralyd og sånn feks?

Vanskelig å juble før i uke 12 føler jeg, selv om det er fare gjennom hele svangerskapet for min del hvert fall.:(

Ja, mange som er bekymret. Fantes ikke bekymret i mitt første svangerskap, så dette blir nok ett helt annet. Men det skal nok gå bra! Å miste NÅ er ikke det verste, men det er dødfødsel og sånt jeg er redd for. Huff.

Men vi skal holde på spiren 9 mnd, sant!? :)

Back
Topp