noen flere som

SI- mamma

Blir kjent med forumet
er bekymra uten gunn? det vil si at jeg ikke har hatt bødning eller andre ting som skal tilsi at noe er galt med den lille, men ennå er jeg bekymra. Noen som kjenner seg igjen??

jepp. jeg er nok bekymra helt til jeg skal til gynekologisk ultralyd neste tirsdag. og da er jeg 13 uker på vei, har ikke hatt noen blødninger og har symptomene som både kvalme og ømme bryster. men jeg tror at det er naturlig å være engestelig. har nok noe med morsinstinktet vårt. det beste er vel å slappe av og bare nyte det og ikke tenke så mye på alt det negative og heller positivt. som at jeg kan bli gravid. bare det er det ikke alle som kan. tenk positivt så går det nok bra skal du se. det prøver jeg på i hvertfall.

oh yeah!! har vært masse bekymra uten grunn jeg. men det er takket være min prøveperiode!

Du sier mye vikitig! Det kan ha noen med at det er nr 2 også.Var aldri bekymra sist, men det handla nok mest om uvisshet. Har også bestilt ul neste uke og da er jeg 12+2. Lykke til[:)]

Kjenner meg veldig godt igjen i det du sier ja [:)]

Jepp! Er i uke 14 nå. Jeg er bekymra, vet ikke hvorfor men tenker mange tanker i hode. Har alle symptomene og lignende. Skal til jordmor på fredag og det gleder jeg meg til. Skal bli godt å få en endelig bekreftelse på det. For når jeg var hos legen fikk jeg bare helsekortet og tok litt blodprøver. Han skjekket jo ikke noe mer enn det...

Kjenner meg til tider igjen, ja. Merkelig at jeg også har vært mye mer bekymret denne gangen enn forrige.

Jeg er ikke like bekymret som jeg var for noen uker siden. Runder 12 uker i morra, og føler meg fortsatt gravid, så da har jeg litt trua på at det går bra denne gangen[:)] Men... Selvfølgelig, jeg har det alltid i tankene at det plutselig kan gå galt...

ORIGINAL: Tre blir fire

Kjenner meg til tider igjen, ja. Merkelig at jeg også har vært mye mer bekymret denne gangen enn forrige.

ORIGINAL: SondreMamma

er bekymra uten gunn? det vil si at jeg ikke har hatt bødning eller andre ting som skal tilsi at noe er galt med den lille, men ennå er jeg bekymra. Noen som kjenner seg igjen??

Akurrat som meg det, har til og med sett hjertet slå på ul

Ja.. jeg kan melde meg inn i bekymret klubben. Det er så mye som gjør at jeg er bekymret. Jeg har ikke hatt blødninger, ikke vært kvalm, ikke egentlig hatt ømme bryster før de 2 siste ukene. Jeg har kun vært trøtt..

Men jeg har opplevd så mye med søsteren min som gjør meg sykt bekymret.. I tillegg til at jeg har sååå vanskelig for å bli gravid, at jeg tror ikke jeg klarer å miste for å si det mildt. Jeg var bekymret sist også.. Jeg handlet jo ikke inn en eneste ting jeg før i uke 38.. og alt stod i plast til ungen var ute og alt var 100%.. jeg tror ikke jeg kommer til å handle noe før denne gangen heller. Jeg vet hvor sårt det er å se en babyting man har handlet også får man ikke bruke det. Søsteren min fødte en dødfødt sønn i uke 31. Så jeg har følt det så nært på kroppen.. (ikke meningen å skremme noen)

Magen vokser, jeg KJENNER at jeg er gravid, likevel så sniker bekymringen seg inn med jevne mellomrom; ER det liv der inne???? VET jo at det er mulighet - om enn minimal - at det IKKE er det... Er jo noen som får sjokkbeskjeden bl.a på den ordinære ul'en..

Så nå kan jeg nesten ikke vente til jeg begynner å kjenne skikkelig liv i magen, da slipper nok de verste bekymringene taket!

Jordmor om 1 uke så da får jeg vel forhåpentligvis høre hjertelyden... [:)]

Back
Topp