Noen flere som vurderer hjemmefødsel?

Gårdsdrøm

Betatt av forumet
Jeg håper på det :) Skal ta kontakt med hjemmefødseler Hedmark etterhvert.
Har hatt ok fødsler på sykehuset med drømmen er å føde i mine egne omgivelser og hjem :) Begge mine tidligere fødsler har gått bra uten noe hjelp eller smertestillende så håper jeg kvalifiserer :)

Høres jo veldig spennende ut, men jeg tenker at skulle det skje komplikasjoner så vil jeg heller være på sykehuset der de har det de trenger om det skal skje noe uforutsette ting :)

Jeg tror ikke jeg tør hjemmefødsel i tilfelle noe skulle skje. Forrige fødsel gikk raskt og fint, men jenta mi sluknet like etter hun hadde kikket opp på meg og ble borte i litt for mange sekunder. Jordmor fortalte i ettertid at hun stod med hånda på alarmen, men at hun kviknet til igjen akkurat i tide. Da var jeg sjeleglad jeg var på sykehuset! Også slipper vi å vaske alt sølet etterpå. Badekaret så jo ut som det var fylt med rødvin med ubåter :p

Jeg håper på det :) Skal ta kontakt med hjemmefødseler Hedmark etterhvert.
Har hatt ok fødsler på sykehuset med drømmen er å føde i mine egne omgivelser og hjem :) Begge mine tidligere fødsler har gått bra uten noe hjelp eller smertestillende så håper jeg kvalifiserer :)

Går svangerskapet som planlagt blir det hjemmefødsel her :) Etter alt man har lest og sett etterhvert, er det ikke så mye å tvile på for min del ☺️

Back
Topp