Noen flere som vurderer hjelm på mini? :P

Bkno1368662

Andre møte med forumet
Neida, jeg vurderer det ikke seriøst. Her har mini begynt å reise seg etter alt han kan få tak i. Ikke til å unngå at det blir knall og fall.

Men hvor mye lar dere dem prøve selv? Mini her tror selv at han kan gå, så det hender han slipper det han holder i og "går" ut i løse lufta. Selvfølgelig faller han da! Begynner å bli redd for at han slår seg mye i hodet :(
 
Vi hadde en periode med masse fall for en måneds tid siden men nå er balansen bedre og han faller nesten aldri lenger. Det jeg har hørt og som jeg også så stemte når jeg Googlet det nå er at fall fra egen høyde ikke fører til noen særlig skade. Jeg var litt påpasselig med å følge etter han rundt i perioden han hadde mye fall for i hvertfall kunne forhindre noen av dem men ellers har vi ikke gjort så mye annet, som sagt det er mye bedre nå.
 
Her slo hun seg en del i starten, men nå har hun lært å ta seg for. Tror man bare må la dem prøve seg. Men jeg er ofte på gulvet med henne, sånn at jeg er i nærheten. Detter hun bakover så trekker hun hodet inn mot magen og detter hun til siden tar hun seg for med armen eller krøller seg rundt.
 
Litt småfall i starten, men bedre kontroll nå. Passer litt ekstra på vist hun er trøtt, for da passer ho ikke så godt på selv. Men passer selvfølgelig på at ho ikke faller å slår hodet mer enn nødvendig, har dunka borti en del hjørner og kanter. Vurderer skumgummi tapet med ducktape :p
 
Takk for svar :) Hvor lang tid tok det før barna deres begynte å få bedre balanse? Her har han reist seg for alvor den siste uka, så håper det bedrer seg snart!
 
Blir bedre og bedre for hver dag, så han får nok snart orden på balansen nå. Her ble ho vertfall mer forsiktig etter at ho hadde hatt noen små fall ;)
 
Var en periode hjelm hadde vært tingen ja:) Det blir heldigvis fort bedre! De skjønner at det er lurt å gå kontrollert ned og sette seg på rumpa. Mini har reist seg i 2mnd nå, og nå slipper jeg å gå bak han hele tiden;)
 
Tror hun ble flink ganske fort. Etter 2-3 uker kanskje? Hun har reist seg i to måneder.
 
Tror hun ble flink ganske fort. Etter 2-3 uker kanskje? Hun har reist seg i to måneder.

Ble stabil ganske fort mener jeg og:) Nå har han fått dilla på brio gåvogn, så nå et det litt farlig igjen;)
 
ja, kunne tenkt meg hjelm noen ganger ;-)
Her har hun begynt å reise seg på alvor for ei uke siden. Balansen er bedre enn ved starten og blir bedre for hver dag som går.

Mellomste liker det ikke -> han er redd hun skal skade seg når hun faller. Sier til henne; nå må du ikke gi meg hjerteinfakt. sett deg på rumpa igjen!
 
ja, kunne tenkt meg hjelm noen ganger ;-)
Her har hun begynt å reise seg på alvor for ei uke siden. Balansen er bedre enn ved starten og blir bedre for hver dag som går.

Mellomste liker det ikke -> han er redd hun skal skade seg når hun faller. Sier til henne; nå må du ikke gi meg hjerteinfakt. sett deg på rumpa igjen!
Hahaha. Hjerinfarkt faktisk. Elsker sånne fantastiske kommentarer fra storesøsken:D
 
myyye knall og fall her også for tiden etter han begynte å reise seg! håper balansen hans blir bedre fort for dette er travelt!
 
ja, kunne tenkt meg hjelm noen ganger ;-)
Her har hun begynt å reise seg på alvor for ei uke siden. Balansen er bedre enn ved starten og blir bedre for hver dag som går.

Mellomste liker det ikke -> han er redd hun skal skade seg når hun faller. Sier til henne; nå må du ikke gi meg hjerteinfakt. sett deg på rumpa igjen!
Fantastisk kommentar. :laughing002 Så skjønt at han er bekymret for henne. :)
 
Back
Topp