Noen flere som tisser på seg?

Er det noen flere som tisser litt på seg når de nyser? Er litt irriterende når man er på vei til jobb :laughing002
Jeg har ikke gjort det enda, men merker at jeg kniper igjen der når jeg må nyse i redsel for nettopp det. Prøver å huske å gjøre knipeøvelser, men merker at jeg glemmer det. Så det er et tips til deg: knipeøvelser :)
 
Last edited:
Yes:inpain: og når æ ler. Går mye truseinnlegg om dagen. Begynt med knipeøvelser :)
 
Jeg lekker hele tiden. Gjør det fra uke 4-5. Slapp lukkemuskel pga svangerskapet mente jordmor. Har gjort det i alle svangerskapene. Aldri ellers.
 
Skjedde med meg for første gang i dag. Satt i bilen og sambuer sa noe morsomt :laughing021 Eg turde selvfølgelig ikkje å sei nåke til han! :laughing002
 
Jeg har endt opp med å rive av meg klærne hver gang jeg må kaste opp.. Enklere å vaske gulvet enn så mye klær. Ikke akkurat bare en liten dråpe som kommer, selv når jeg har tisset rett før..
akkurat det samme skjer her..:wtf: blitt en del gulvvask på badet de siste fire månedene..:hilarious:
 
Back
Topp