Noen flere som sover dårlig?

Katy

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Her våkner jeg flere ganger om natta og er lys våken. Våknet klokken 5 og får ikke sove igjen, har aldri slitt med søvn før :anyone

Ja, men har nok ikke noe med graviditeten å gjøre, har et lite natttroll på 15 mnd:)

Jepp, våkner flere ganger og føler meg uthvilt på helt urealistiske tider. Går utover dagen :(

Gjorde det mye før, men da pga. kvalme og do. Nå sover jeg stort sett sammenhengende. Hvor langt på vei er du?

Dette er førate natta med dårlig søvn. Den har vært grusom. Jeg våknet i natt rundt kl 1 og var skikkelig kvalm. Fikk ikke til å finne en god stilling i senga. Lå bare på rygg å tenkte at nå må jeg snart løpe på do:meh: slapp heldivis det men lå våken i flere timer :depressed:

Ja, våkner hele tida og bruker lang tid på å sovne igjen. Slitsomt! :wtf:

Her blir det dårlig søvn pga drømming:wacky: Drømmer mye hver natt og våkner ofte midt i drømmene:wtf:

I dag sov jeg til 0750. Tror det er ny rekord de siste ukene ;p våkner alltid mellom 05 og 06

Jepp, må alltid på do midt på natten. Ellers har jeg også mange rare drømmer, og i det siste har jeg vært tett i nesen... Men hjelper litt med bbhugme-puten:)

Jeg er 10 + 3 :happy: du da? Håper det gir seg her også.

Jeg er rundt noen dager lengre enn deg bare. Ikke så veldig lenge siden det ga seg hos meg!! Håper det gjelder for deg og. Jeg har alltid vært C-menneske, men nå er jeg våken mellom 5-7 hvis jeg legger meg tidlig.

Sniker

Jeg har det på samme måte! Visste ikke at det var en gravidgreie, jeg! Våkner et par ganger om natta, også våkner jeg mellom 5 og 6 om morgenen og er heeelt uthvilt. Veldig uvant for meg! Blir til gjengjeld veldig trøtt utover dagen da. Jeg er 8+3

Slit generelt med dårleg søvn, så trur ikkje det har blitt verre med graviditeten. Vaknar midt på natta, eller grytidleg på morgonen, og får oftast ikkje til å sove igjen.. Veeeldig slitsomt..

Jeg sover også dårlig! i natt sovnet jeg ikke før 01.30 og våknet lys våken 04.11, så 07.00... blir megatrøtt rundt kl 13 igjen da..

Har for det meste sovet på sofaen. Eneste stedet jeg har sovet behaglig pga magesyre og kvalme. Har prøvd å stable puter i sengen men våkner med kaftig ubehag etter 2timer og rømmer til sofaen. Våkner minst 4 ganger om natta på gode netter og er som regel våken en stund også, men sovner gjerne kl 20 så får som regel nok søvn. Har ikke fått i meg større mengder mat om gangen så ble gjerne noen runder med et halvt knekkebrød eller litt Wraps i løpet av natta for å få i meg mat og holde kvalmen stabil(går alltid dårlig hvis jeg blir sulten eller mett til nå i graviditeten) Er blitt litt bedre den siste uka. jippi
Så utnytter de våkene periodene til koslige filmer eller lydbok(setter på tid så den slutter etter 20 min, har noen ganger sovnet før det og hvis ikke så starter jeg den bare igjen.

Back
Topp