Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lenemor
Høres herlig ut - skulle gjerne reist en tur til Danmark i sommer, men det blir nok travelt med flytting og greier, så vi reiser nok bare til Oslo.. Hvor ligger Marielyst hen?
ORIGINAL: lenemor
Det er ikke helt usannsynlig silje - vi fikk jo aldri tatt turen i fjor, og nå som August er blitt større er det jo enklere å drasse han med seg også, uten å tenke på amming og styr hele tiden. Johanna og Christian hadde nok funnet tonen fort tenker jeg!
Var og så på linken din på facebook, og det så fint ut der dere skal bo - har ikke vært der selv, har vært en del i Århus og området der, og trives veldig godt, men er generelt begeistret for Danmark og dansker så jeg tipper dere får det topp!
ORIGINAL: SuperBerta
Vi skal nok også til Danmark i sommer, Legoland, Givskud Zoo etc.. Men det blir nok uti juli en gang tenker jeg..[:)]
ORIGINAL: Almyrida81
ORIGINAL: SuperBerta
Vi skal nok også til Danmark i sommer, Legoland, Givskud Zoo etc.. Men det blir nok uti juli en gang tenker jeg..[:)]
Etter 22. juli?? [:D]