Noen flere som skal på ferie til Danmark i sommer?

Fru+2

Forumet er livet
I dag har vi bestilt oss feriehus i Marielyst i Danmark.
Skal være der fra den 25.06-02.07.11
Noen fler som skal til Danmark i år?
Har plass til besøk [;)]

Høres herlig ut - skulle gjerne reist en tur til Danmark i sommer, men det blir nok travelt med flytting og greier, så vi reiser nok bare til Oslo.. Hvor ligger Marielyst hen?

ORIGINAL: lenemor

Høres herlig ut - skulle gjerne reist en tur til Danmark i sommer, men det blir nok travelt med flytting og greier, så vi reiser nok bare til Oslo.. Hvor ligger Marielyst hen?

Ligger mot Tyskland ute på ei av øyene, er vist fint å bade der. Har ikke vært dere selv før.
Dere er hjerelig velkommen til Blaker når dere er på østlandet i sommer

Det er ikke helt usannsynlig silje - vi fikk jo aldri tatt turen i fjor, og nå som August er blitt større er det jo enklere å drasse han med seg også, uten å tenke på amming og styr hele tiden. Johanna og Christian hadde nok funnet tonen fort tenker jeg!

Var og så på linken din på facebook, og det så fint ut der dere skal bo - har ikke vært der selv, har vært en del i Århus og området der, og trives veldig godt, men er generelt begeistret for Danmark og dansker så jeg tipper dere får det topp!

ORIGINAL: lenemor

Det er ikke helt usannsynlig silje - vi fikk jo aldri tatt turen i fjor, og nå som August er blitt større er det jo enklere å drasse han med seg også, uten å tenke på amming og styr hele tiden. Johanna og Christian hadde nok funnet tonen fort tenker jeg!

Var og så på linken din på facebook, og det så fint ut der dere skal bo - har ikke vært der selv, har vært en del i Århus og området der, og trives veldig godt, men er generelt begeistret for Danmark og dansker så jeg tipper dere får det topp!

Har selv oppvokst med sommerferie i Danmark. Så gleder meg til at christian skal få oppleve det samme.
Vi har vært i Gøl der lykketrollene ble laget før, har jo slekt nærheten Brønderslev og Aalborg.

[:)] ja tror også christian finner tonen med Johanna og Agust. Har foresten mer klær til August men tenkte du kansje vil vente med å få det til dere har flyttet?

Hørtes knall ut! men det kan se ut som at vi skal kjøre til Tromsø i sommer!
Kanskje dk til neste sommer!

Vi skal alltid til Dasnmark på sommerferie. Vi har leid ferieleilighet på Bornholm en uke først fra 16.7 for å prøve å ha "ferie" når vi er på ferie. Siden blir vi i min mor og fars hus (mitt barndomshjem) og tar en liten barnedåp i samme slengen. Retur 11.8.

Ja vi er forplikta siden sambo skal ned igjen i juli.. Så vi blir nok bare å dra ned dit da jeg begynner på ferie 22.juli eller noe, og være der i to uker.. [:)] Han har jo leilighet og alt så det er veldig greit sånn.. [:D]

Vi skal nok også til Danmark i sommer, Legoland, Givskud Zoo etc.. Men det blir nok uti juli en gang tenker jeg..[:)]

ORIGINAL: SuperBerta

Vi skal nok også til Danmark i sommer, Legoland, Givskud Zoo etc.. Men det blir nok uti juli en gang tenker jeg..[:)]

Etter 22. juli?? [:D]

ORIGINAL: Almyrida81

ORIGINAL: SuperBerta

Etter 22. juli?? [:D]

Kanskje.. Har ikke planene helt klare enda.. Men blir det etter 22., så sier jeg ifra![:D]

Back
Topp