Noen flere som kjeder seg?

Katy

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Jeg er 100% sykemeldt og kjeder meg sånn! Folk sier at jeg må nyte den siste tiden uten barn med søvn, fritid osv... Men jeg er så rastløs.. Gleder meg sånn til hun kommer, da har jeg nok ikke tid til å kjede meg :)

Samme her! Har vært hjemme siden februar og jeg kjeder meg sånn.. Nu kunne det godt vært august..

Har vært hjemme i over en mnd. Savner jobben veeeldig enkelte dager. Med litt fint vær og stikkehobby går tiden litt fortere :) Krysser fingrene for at småttene ikke kommer for tidlig selv om det kjennes som en evidget til termin.

kjedet meg og var veldig klar for at baby skulle komme, helt til i går. Hehe da jeg hadde et snev av panikk og trodde fødslen var igang.. :P er ikke klar!!

Hehe, jeg har for mye å gjøre, så rekker ikke kjede meg :P hehe, her er det hage,oppussing,eksamen,vasking av klær og hus,sosiale ting for å komme seg ut, fysio og legekontroller så dagene går for fort ;P

jeg holder på å kjede meg ihjel!! å har fått beskjed fra lege jeg skal gjør minst mulig å ikke stresse...... Det var nå jeg skulle kunnet å strikke eller noe.. :P

Uff ja vært hjemme siden uka før påske....blitt stoppet 3 ganger så skal holde meg i ro men uffff det er vanskelig med en på snart 4 år, men enkelte dager går veldig sent, kunne godt tenkt meg å ha noe hobby som ikke tar så mye energi men kan ikke strikke eller hekle....så da blir d tv titting og kjedsomhet de dagene deg ikke er noe program!!!

Har også vært sjukmeldt siden februar. Kjeder vettet av meg mange ganger. Heldigvis har vi hatt mye å gjøre den siste uken. Men gleder meg til hu kommer ut og har noe å finne på. Den tv'en er ganske kjedelig.

Er også sykemeldt. Men syns egentlig at dagene fyker avgårde. Men skulle også ønske at det var august allerede :-) samtidig er det trist å tenke at jeg faktisk bare går å gleder meg til sommeren er over. Skulle ønske at jeg kunne hatt lille med meg desse fine sommer mnd :-) Burde jo planlagt å få i vinter/vår :-)

Nei Denne gangen syns jeg tiden flyr!! Har big time bekkenløsning og to unger fra før, og Har vell nå snart vert 100% sykemeldt i fire uker. Og jeg nyter det!!!! Var forberedt på å kjede meg skikkelig, men ukene flyr! Nesten bare 7 uker igjen!!:D

kjeda meg har eg ikke tid til.. Er nå 100 % sykemeldt, men her er det fysio 2 ganger i uka og da er eg og innom jobb ein tur!!
Har vel nok å henga fingrane i hjemma, men ting går litt slow tempo.. men men.. får nyta de fine dagane, og prøva å ha klesvasken asjour ;)

Har vært hjemme hele svangerskapet. Men kjeder meg ikke. Får ryddet skikkelig å ting blir helt i orden til lille kommer:-) også er det jo mye fint vær så man kan være litt ute! Finner alltid noe å gjøre

Back
Topp