Noen flere som ikke liker

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
....at pappan er ute og kjører bil med mini alene? Har full tiltro til at han kjører forsiktig, men er så engstelig for at det skal skje noe. Hvis de er sene så kan jeg sjekke lokalavisa for å sjekke om det har vært ulykker også. :( kjedelig å være sånn versefallstenker altså. :(

Ja, huff det er fælt!

Gubben min kjører fortsatt som en 18 åring som akkurat har fått lappen, der skal det sladdes og herjes:p så litt bekymring blir det jo, men jeg stoler på at han kjører penere med mini i bilen, og jeg vet jo at han egentlig er en god sjåfør.

Gubben min kjører fortsatt som en 18 åring som akkurat har fått lappen, der skal det sladdes og herjes:p så litt bekymring blir det jo, men jeg stoler på at han kjører penere med mini i bilen, og jeg vet jo at han egentlig er en god sjåfør.

Det er ikke han jeg bekymrer meg mest for. Mer at de kan bli truffet av andre idiotsjåfører. Eller at det er veldig glatt...

Det er ikke han jeg bekymrer meg mest for. Mer at de kan bli truffet av andre idiotsjåfører. Eller at det er veldig glatt...
Da er jeg egentlig mer bekymra når jeg kjører selv, for jeg stoler mer på at han kan klare å rette opp bilen igjen hvis den sklir ut enn at jeg klarer det;)

Er så redd for å miste guttene mine. Er jeg med selv så er jeg jo der. Var ikke så lett å forklare det der. :p

Er så redd for å miste guttene mine. Er jeg med selv så er jeg jo der. Var ikke så lett å forklare det der. :p
Jeg begynte plutselig å tenke på det for noen dager siden.
Hadde tenkt å høre om lillebroren min ville ta henne med på tur da han var ute og kjørte, for hun var så trøtt og sutrete, men ville ikke sove. Men før jeg i det hele tatt hadde ringt han fikk jeg skikkelig vondt i magen! Begynte å tenke på at jeg faktisk aldri kunne la noen kjøre med henne uten at jeg var med, for jeg hadde ikke klart å leve videre om hun hadde dødd med noen andre :o

Det er jo helt tett å tenke sånn, men jeg blir skikkelig engstelig av å tenke på det fremdeles..

her går det bra, vet han er forsiktig med ungene i bilen. Han er nervøs når de er med, så her kjøres det forsiktig.

Ja, skjønner akkurat kva du meiner.. skal ungane mine dø i ei bilulykke, vil eg vere med å bli smadra..

Er ikke redd for farens kjøring, men du søkki så mange andre idioter det er på veien..

Var litt sånn jeg tenkte ja. ;)

Her kjører "heldigvis" ikke mannen.. Her sykles det. :p Er jeg som kjører og kjenner meg igjen at -jeg- er nervøs for andre idioiter i trafikken. Men jeg gjør mitt ytterste for ikke å være en av dem. :)

Jeg er kjempe redd når andre kjører ungene i bilen. Hvis pappaen kjører eldste i bhg feks og er litt treig, for jeg helt panikk og har flere ganger hatt lyst til å ringe bhg å høre om han har kommet :-P Men stoler mer på pappaen, enn andre igjen. Skjønner ikke helt hvorfor, for når jeg er med holder han jo på å kjøre i alt mulig, og får jo aldri med seg når biler foran bremser! Skjønner ikke hvordan han aldri har kræsjet når jeg ikke er med og roper breeeems! :-P

Ja, skjønner akkurat kva du meiner.. skal ungane mine dø i ei bilulykke, vil eg vere med å bli smadra..

Skjønner den. For å si det slik: hvis både lillemann og gubben skulle finne på å dø er det nok små sjangser for at jeg skulle finne en god grunn til å ikke tusle etter:( huff, det var en ekstremt morbid tanke:confused:

Skjønner den. For å si det slik: hvis både lillemann og gubben skulle finne på å dø er det nok små sjangser for at jeg skulle finne en god grunn til å ikke tusle etter:( huff, det var en ekstremt morbid tanke:confused:
Det er jo det som er drivkraften i angsten min. Som S. Greide å sette bedre ord på. Jeg er ikke redd fordi han er dårlig sjåfør eller noe, jeg er redd for å miste gutta mine. :(

Back
Topp