Noen flere som ikke klarer å huske på noe?

Bergen89

Glad i forumet
Januarhula 2014
Er dette en del av svangerskap plagene? Er snart ett under om jeg klarer å huske hva jeg heter, det er ikke bra... :P

Hehe hører rykter om at det er en del av det :P
Jeg momla noe merkelig hos kiropraktoren igår (skulle si at "hodepinen har vært lik som sist uke" men sa vel "hodepinen har sist som uke") og hun lo bare av meg og sa at jeg bare skulle bli vant til å snakke sånn og at hukomelsen gikk samme vei ;)

Jeg hadde det for noen uker siden men det har heldigvis gått over. Det var ekstremt slitsomt.

Det er helt vanlig! Jeg har blitt litt bedre nå enn i starten av svangerskapet, men det er bare en forberedelse til det som skal komme: AMMETÅKEN! Hahahaha - DA blir det ille, da! Konsentrasjon og hukommelse som en gullfisk. Død gullfisk. ;D

hehe.. har allerede kalt det for rugetåke i ukesvis :P

Svangerskapshjerne :p veldig vanlig

hahaha. såpass ja! Jeg har fått klager på dette av kunder, og ikke minst sjefen :( vil det gå over? eller burde jeg snakke med legen min om dette? vil helst ikke miste jobben når det bare er 4 måneder igjen før permisjon! tydeligvis ingen her som skjønner at det kommer plager med magen :P

He he nei ikke enda !! Og godt er det siden jeg er litt "forvirra"sånn til vanlig ellers ( ifølge gubben da :cool: ) husker jo aldri hvor jeg har nøklene eller her en dag letet jeg etter kjøkkensaksa overalt så etter noen timer fant jeg den i fryseren !! :laughing001

hahaha. såpass ja! Jeg har fått klager på dette av kunder, og ikke minst sjefen :( vil det gå over? eller burde jeg snakke med legen min om dette? vil helst ikke miste jobben når det bare er 4 måneder igjen før permisjon! tydeligvis ingen her som skjønner at det kommer plager med magen :p

Ikke sikkert det går over... Hjernen er opptatt med langt viktigere ting enn jobb - den forbereder seg til baby! Vi er nok langt mer instinktstyrte enn vi liker å tro! ;) Snakk med sjefen og legen! :D

Var distre nok før jeg ble gravid, klarte fint å glemme hvor gammel jeg var. Nå er det mer at jeg glemmer når jeg er født, og mitt eget navn er til tider vanskelig å huske, hehe.

Merket noe av det samme selv! Plutselig husker jeg ikke navn eller hva jeg gjorde i går, veldig irriterende... Merker det også godt på jobb, spør kunder om samme ting og sånt i kassa, men de fleste bare smiler og ler heldigvis!

Da er du heldig! Folk blir bare sur på meg :( har ett litt spesielt klientel kan man si. Men eg gir de alltid beskjed om dagsformen, så de vertfall kan prøve å være litt tolmodig.. Noe de syns er veldig vanskelig.

Blitt kjempe surrete (verre enn vanlig) :P Glemmer stadig ting og ikke helt oppegående. Praten går så som så noen ganger også... Heldigvis bare lo vi av det på jobb.. Tidlig ammetåke ;)

Back
Topp