Noen flere som ikke har fått mage enda?

*Millie87*

Blir kjent med forumet
Ser de flotte magene til mange her inne som har begynt å vokse, men jeg har svært lite mage enda! Har litt ekstra på magen fra før av, så det kan jo hende at magen i begynnelsen blir litt mer skjult. Likevel, så står jeg mange ganger og kjenner på magen med hendene for å kjenne om jeg kjenner noe hardt, men jeg føler ikke jeg kjenner noe enda. Flere som har det som meg?

Siden jeg er førstegangs, så merker jeg det er lett å lure om ting er normalt eller ikke.. ;)

Absolutt Ingen mage her enda heller... og jeg er andregangs og greier.. da sier de jo at magen ofte kommer tidligere. Men ikke her tydeligvis.. Er 11+2 idag. Håper ikke det er et dårlig tegn..

Jeg har også mage fra før, men kjenner at buksene strammer godt nå :)

Ingen mager her heller, dette er min andre. Jeg er 11 uker å vet at det er liv inni der(var på ul i går). Har også hørt at magen kommer raskere andre gang. Sist fikk jeg mage i uke 14-16 å jeg må nok vente litt denne gangen og :)
Skal si magen er ikke like flat som den en gang var da. Har litt mage fra første svangerskapet enda. Jeg er veldig oppblåst nå å det kan se ut som jeg er tre månder på vei, men det er ikke babyn. bare luft å for mye mat :P hehe..
Hva er normalt da damer? Aller vi er jo forskjellige. Magen kommer når den kommer, og den vises raskere på de som har flat mage i forhold til "oss" som har litt ekstra på den, som meg :P

nop ikke noe særlig å skryte av , kansje andre ser det men ikke jeg vertfall :P dette er 2mann ;) er bare 9+3da

Jeg har fått bittebittelitt mage, men ikke mye å skryte av. Den er ganske flat fra før, så hadde håpet den skulle vises snart. Fikk vite på ul i går at jeg er 10+4, og ikke 12+1, så kan ha noe med det å gjøre :)

Vises ikke her heller.. Er 2.gangs og er kommet til 12+4. Men med første så vistes det ikke før uke 22-24, så kan fortsatt ta ei stund denne gangen også. Og det er egentlig helt greit, for jeg ble aldri "lei" under første svangerskap;)

Jeg er 11+6 på veg nå og har ikke fått mage, eneste jeg kjenner at det er litt hardere enn vanlig rett over skskambeinet :) og da har jeg ikke noe polstring fra før

Bra å høre at vi er flere. ;) Merker og at buksene blir trangere og trangere, men usikker om det er pga at magen vokser eller at jeg legger på meg fordi jeg må spise hele tiden for å unngå sulten. Vet jo at det er liv der inne, for jeg var på tidlig ultralyd når jeg var 8+4, men rart hvordan tankene kan fly når man har litt tid til å tenke ;)

har litt mage, en det er fordi jeg ikke klarer å holde den inne lenger, noe jeg klarer når jeg ikke er gravid :D haha! men magen er ikke pga livmora enda, for den ligger godt nedi hufsa ^^ :laughing025

Jeg er 11+6 på veg nå og har ikke fått mage, eneste jeg kjenner at det er litt hardere enn vanlig rett over skskambeinet :) og da har jeg ikke noe polstring fra før
Akkuratt sånn her også. Ingen polstring på magen fra før men likevel ingen babymage enda... jaja.. i forrige svangerskap kom ikke magen før i uke 20 så...

Var veldig oppblåst til ca 12 uker, men er ikke oppblåst lenger. Har en liten bul ja, og hadde flat mage før svangerskapet :)

Jeg har ganske mye polstring på magen, men når jeg ligger på ryggen kan jeg kjenne en liten kul rett over skambenet (forferdelig ord), blir sikkert at jeg ser ekstra tykk ut i mange uker før det blir en ordentlig babymage ;) Har fått tidlig mage med alle mine.

Jeg er 10 uker i morgen og magen har kommet her altså... litt luft også... men så er det bare 7 mnd siden sist jeg var gravid å da... :P

Er 2gangs, men ikke mage her enda heller. Er 11+5. Nederste delen av magen har blitt hardere, men ellers er jeg bare oppblåst gitt :D Forrige gang så det ut som om jeg hadde svelget en svær badeball ved termintider. Gjør ingenting om magen lar vente på seg altså...

Back
Topp