Noen flere som ikke er kvalme?

Maj7

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Marshmallows2021
Jeg er selvsagt glad for at jeg ikke går og er kvalm hver dag, men, kvalme er liksom et sånt sikkert graviditetstegn. Haha. jeg er 8+3 idag, og har bare vært småuggen noen få morgener de siste ukene. Noen flere som har det sånn?

Jepp samme her. Er 8+5 i dag og har vært bittelitt småkvalm kanskje 4 ganger siste uken i ca.5 minutter max hver gang :joyful:
Haha ikke mye å skryte av.

Synes jeg har skummelt lite symptomer denne gangen. Men alle svangerskap er vel forskjellige.
Bortsett fra at mine 5 svangerskap har vært nesten identiske da, men denne gangen er det veldig komfortabelt må jeg si.
Skulle gjerne hatt litt mer "sikre" tegn på at ting går bra. Gleder meg til tul neste uke så jeg får vite om alt er i orden :)

Sniker i fra september og jeg har ikke hatt en eneste dag med kvalme i hele graviditeten :) Og generelt nesten ikke symptomer i det hele tatt, men lille frøkna i magen vokser som hun skal og er 25 uker på vei i dag.

Godt å høre ;) har plenty andre symptomer da :)

Jeg er heller ikke kvalm. Ikke i det hele tatt, super deilig! =) Jeg var heller ikke det med førstemann, veldig enkle svangerskap egentlig. Kun trøtten som kommer å tar meg, men det hjelper heldigvis utover det også! Andre symtomer som oppsvulmet mage, ømme bryster. halsbrann og forbedret luktesans er dog på plass! Men kan ikke klage! =)

Fjerde svangerskap, og egentlig aldri vært særlig kvalm i noen av den :)

Jeg var veldig uggen i uke 6 men er nå 8+1 og merker lite til det! Må si det er litt godt:pKun hvis jeg blir for sulten men sånn har jeg alltid vært ;)

Jepp samme her. Er 8+5 i dag og har vært bittelitt småkvalm kanskje 4 ganger siste uken i ca.5 minutter max hver gang :joyful:
Haha ikke mye å skryte av.

Synes jeg har skummelt lite symptomer denne gangen. Men alle svangerskap er vel forskjellige.
Bortsett fra at mine 5 svangerskap har vært nesten identiske da, men denne gangen er det veldig komfortabelt må jeg si.
Skulle gjerne hatt litt mer "sikre" tegn på at ting går bra. Gleder meg til tul neste uke så jeg får vite om alt er i orden :)

Det hun sier:joyful: Merker nesten ingenting og tror ikke på at det er noe der inne! Venter nesten at det bare er tomt!

Har avtatt her også..brekker meg om morningen, men ikke direkte kvalm. (Bør kanskje ikke si det, da kommer den vel tilbake :P) 10+3, så regner med symptomene snart forsvinner.

Er heller ikke kvalm! Har ingen symptomer i det hele tatt (bortsett fra at puppene har blitt litt større;)). Var på ultralyd i dag og fikk se at alt er som det skal, så nå koser jeg meg virkelig! :joyful:

Akkurat sånn har jeg det også! Det er jo egentlig kjempeflaks. Jeg var nok veldig bekymret for at det ikke gikk bra med babyen. Men var også på UL i går og det så bra, ut så tror jeg bare er super heldig! 8 uker i dag, neste ul om 5 uker (IVF baby så flere ul).

Akkurat sånn har jeg det også! Det er jo egentlig kjempeflaks. Jeg var nok veldig bekymret for at det ikke gikk bra med babyen. Men var også på UL i går og det så bra, ut så tror jeg bare er super heldig! 8 uker i dag, neste ul om 5 uker (IVF baby så flere ul).
Jeg var også bekymret for at noe skulle være galt, selv om jeg ikke hadde symptomer forrige gang heller (og da gikk alt bra). Bestilte derfor ultralyd bare for å være sikker. Tror vi er heldige som slipper kvalmen! Vi får krysse fingrene for at formen holder seg fin hele veien :happy:

Jeg er heller ikke kvalm, men jeg har meget dårlig appetitt. Og nå smaker alt kjøleskap :eek:

Sniker fra desember.

Jeg er 13+4 og kan telle på én hånd de gangene jeg har vært kvalm, og da har det vært helt overkommelig. Jeg har ikke kastet opp en eneste gang.

Men jeg har vært på 2 TUL og alt står bra til :)

Vær glad for at formen er bra!

Sniker fra desember.

Jeg er 13+4 og kan telle på én hånd de gangene jeg har vært kvalm, og da har det vært helt overkommelig. Jeg har ikke kastet opp en eneste gang.

Men jeg har vært på 2 TUL og alt står bra til :)

Vær glad for at formen er bra!

Takk for at du svarer her!
Godt å lese for oss som ikke er kvalme :)

Har det veldig fint jeg også. Så lenge jeg ikke går sulten lenge merker jeg ingenting til kvalmen. Deilig[emoji16] har hatt 2 svangerskap med mye kvalme frem til uke 12

Back
Topp