Noen flere som har tatt plumbo

1rosa+1til?

Elsker forumet
Noen flere som har tatt plumbo testen?

Tok den i dag igjen og den sier fortsatt gutt hihi. Og det kinesiske fødsels kartet sier gutt og legen trur det var en gutt i magen min <3 Spennende :D

Nei, har ikke prøvd det.. men hadde jo vært litt artig da[:D]

*spørre mannen om vi har plumbo*

Må det forresten tas på morgenurin eller spiller det ingen rolle?

Jeg har tatt både med morra og med ettermiddag urin... Og alle 4 gangene har det blitt knall svart farge hehe :D

hva er plumbotesten? noen som gidder å forklare meg?

Jeg har tatt den.
Testen viste jente og det samme gjør magefølelsen,men vi fikk ikke noe bekreftelse på UL. Så det blir spennende å se på neste UL [:)]

Bruk ett gjennomsiktig glass, ikke tiss for mye i det. ca to/tre sm i glasset. ta i 2 ss med plumbo rør forsiktig rundt.

vent 30 min. så leser du av resultatet.

svart, grått, brunt og rødt er gutt

Gul, blå og grønn er jente :D

jeg skal teste i kveld [:D]

aldri hørt om engang jeg . kunne jo prøvd og sett om det stemte nå som jeg vet hva jeg får..

Jeg fikk Gul så (jente) det samme sier kinesiske fødselskartet så blir spennende og se [:D]

ORIGINAL: *Carine*

aldri hørt om engang jeg . kunne jo prøvd og sett om det stemte nå som jeg vet hva jeg får..

ja test og se om det er riktig [:D]

jeg er bare så innmari lat, at jeg får se om jeg kommer meg ut av sofaen for å gjøre det [8D]

ORIGINAL: *Carine*

jeg er bare så innmari lat, at jeg får se om jeg kommer meg ut av sofaen for å gjøre det [8D]

haha [:D]

Blir spennende å se om alt dette stemmer på ord ul for meg... Når alt sier gutt hihi, skal ta og prøve ring testen igjen snat oxo :D

ORIGINAL: nadja1986

Blir spennende å se om alt dette stemmer på ord ul for meg... Når alt sier gutt hihi, skal ta og prøve ring testen igjen snat oxo :D

ja den skal jeg også teste [:D] mamma sa jeg måtte prøve den også.. hehe

Jeg tror det er jente, det kinesiske sier det er jente........... ALLE andre tror det er gutt, så jeg må ta denne testen en dag jeg også... hehe

Jeg tørr ikke ta den jeg, etter 2 klare beskjeder på ul at det er jente, er jeg livredd for at testen skal vise gutt, så blir jeg MEGA forvirret og må koste på meg ny privat ul.....hihi

bare husk å gjør det ute for den feilen gjorde jeg.. gjorde det inne på badet og det resulterte i at det stinket over hele leiligheten og måtte lufte ut i 2 dager..
heilt jævlig lukt men fargen ble svart,har på magefølelsen av at det er en gutt og det trodde legen min også..får vite det sikkert 2 september[:D][:D]

ORIGINAL: gryjenta

bare husk å gjør det ute for den feilen gjorde jeg.. gjorde det inne på badet og det resulterte i at det stinket over hele leiligheten og måtte lufte ut i 2 dager..
heilt jævlig lukt men fargen ble svart,har på magefølelsen av at det er en gutt og det trodde legen min også..får vite det sikkert 2 september[:D][:D]

Jeg tok den ute for jeg kom til å tenke på deg nå vi snakket om det her inne en annen gang [8D] stanke kom til og med inn kjøkken vinduet selv om den sto laaaangt unna [:'(]

heehe[:D]off ja det var helt grusom stank..[:D][:D]hvilken farge ble det?

ORIGINAL: gryjenta

heehe[:D]off ja det var helt grusom stank..[:D][:D]hvilken farge ble det?

jeg fikk gul (jente) ++ at 2 forskjellige kinesiske fødselskart sier jente [:D]

Back
Topp