Noen flere som har lavt blodtrykk?

Mitt var på 100/60 hos legen. Sa det var litt lavt, men ikke noe farlig. Det er visst normalt for min vekt og alder. Pass på å drikke mye vann og ikke reis deg opp for fort :)

Jepp, lavt her også. Målte for 2 uker siden og da var det på 102/65. Jeg merker det på energinivået mitt, har null energi til å gjøre noe som helst :( Det svartner også for meg nesten hver gang jeg reiser meg. Prøver å drikke mye, og det hjelper litt men ikke så mye.

Har også lavt BT, forrige gang jeg var gravid var BT mitt 85/60 på første kontroll og den holdt seg der. Nu vet jeg ikke hvordan BTet er, men før jeg testa positivt va den vel rundt 90/70. Blir spent å se ka den ligger på nu! :)

Jeg ligger akkurat på grensa, 100/60, men hun sa det nokk var pga jeg fikk i meg for lite vann.. (sliter med kvalme)

Jeg hadde lavt blodtrykk før jeg ble gravid. Har ikke målt etter, men tror jeg har lavt blodtrykk enda også. Merker det på hvor svimmel jeg blir hver gang jeg reiser meg :) men bedre med lavt blodtrykk enn med høyt blodtrykk tenker jeg.

Jeg var hos legen på torsdag og da var blodtrykket mitt 90/60. Håper det stabiliserer seg snart for sliter med vondt i hodet og ekstremt trøtt

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Hadde 120/50 og legen sa det var graviditetsblodtrykk, hihi :hello2

Back
Topp